سبزی خشک شنبلیله یکی از سبزی های درمانگری می باشد که می توانیم در مقادیر خیلی بالا شاهد تولید مقدار زیادی از آنها باشیم. فروشگاه بزرگ سبزی خشک شنبلیله توانسته است محصولات خود را در بسته بندی های کاملا بهداشتی و مورد تایید سازمان بهداشت، ارائه دهد و این حق را به مشتری بدهد که خود بر اساس سلیقه ای که دارد یکی از آنها را انتخاب کند. معمولا این سری از محصولات همیشه در سبد مشتریان قرار می گیرند و سرمایه گذاری بر روی آنها کاری کاملا سنجیده می باشد.

فروشگاه بزرگ سبزی خشک شنبلیله

نکات مهم در خرید سبزی خشک شنبلیله

نکات مهم در خرید سبزی خشک شنبلیله سبزی خشک عمده تنها در مقدار خود با شنبلیله عادی تفاوت دارد. شنبلیله از دسته گیاهان سالانه می باشد که در خود برگ های سبز روشن و گل های سفید کوچک دارد و این به عنوان یکی از شاخصه های اصلی می باشد که می توانیم معرفی کنیم. این گیاه در خانواده نخودها قرار می گیرد، می دانیم که دانه های شنبلیله در اغلب موارد طعم تلخی دارند و همین سبب شده که است که طعم آن را مانند کرفس و یا حتی شکر سوخته در نظر بگیرند. همین امر باعث شده است این گیاه را به عنوان یک داروی عالی در طب سنتی در نظر بگیرند.

شنبلیله وقتی که پخته می شود، بوی خوبی خواهد داشت و طعم آن هم مطبوع و رضایت بخش خواهد بود. برگ های این گیاه هم برای پخت و پز معمولا مورد استفاده قرار می گیرند. شما نیز می توانید شنبلیله را به حالت خوراکی میل کنید یا از آن خمیری گیاهی درست کنید و برای کمتر شدن التهاب روی پوست خود بگذارید؛ مسلما شاهد نتیجه عالی آن خواهید بود.

شنبلیله می تواند به مشکلات گوارشی مختلفی همچون ناراحتی معده، اسهال و زخم معده کمک کند. برای مثال فیبر موجود در آب شنبلیله باعث تسکین درد های ناشی از یبوست می شود. این گیاه به درمان مشکلات گوارشی هم کمک می کند و اغلب در برنامه غذایی و درمانی افرادی قرار می گیرد که از التهاب رنج می برند.

زخم های دهانی، جوش ها، برونشیت، عفونت، سل، سرفه مزمن، سرطان و مشکلات کلیوی تماما توسط شنبلیله قابل درمان می باشند، البته به شرط آنکه بلافاصله بعد از متوجه شدن از شرایط فعلی خود، به پزشک مراجعه کنید. کاهش التهاب خارجی درد و تورم در عضلات و حتی بیماری های مربوط به نقرس توسط این محصول قابل درمان می باشند. پی با اطمینان می توانیم بگوییم که این محصول دارویی توانمند می باشد و چندین سال است که استفاده می شود.

جدول ارزش غذایی سبزی خشک شنبلیله

جدول ارزش غذایی سبزی خشک شنبلیله خرید سبزی خشک باید در برنامه هر ایرانی قرار داشته باشد اما اگر احساس می کنید که دارای حساسیت خاصی می باشید، به هیچ عنوان از آنها استفاده نکنید. به یاد داشته باشید که ارزش غذایی سبزی خشک شنبلیله مانند نوع تازه آن می باشد و هیچ گونه تغییر مضری در آن ایجاد نمی شود.

کربوهیدرات و چربی این محصول به حداقل رسیده اند و همین باعث می شود که برای گروه های سنی زیادی مناسب باشد و محدودیتی در مصرف آن ایجاد نشود. این محصول فشار خون شما را به طور خودکار تنظیم می کند و اجازه می دهد که حتی از عهده ورزش های سخت هم برآیید.

قیمت سبزی خشک شنبلیله عمده

قیمت سبزی خشک شنبلیله عمده قیمت سبزی خشک بر اساس حجمی که دارند و زمان تولید آنها مشخص می شود. اگر محصول کهنه باشد، از قیمت آن کاسته می شود. حتی برای خرید محصولات خشک شده هم سعی کنید به سراغ آن گیاهی بروید که به تازگی خشک شده است و خاصیت خود را همچنان حفظ کرده است. وقتی که وزن محصول بالا می رود، قیمت هم بیشتر می شود، اما وقتی که به سراغ خرید و فروش عمده می روید، شرایط کمی عوض می شود و شما عزیزان می توانید آنها را با قیمتی مناسب تر که به سود شما هم می باشد، تهیه کنید.

1 دیدگاه

  • با سلام. شنبلیله فشار خون رو تنظیم میکنه . از خوردنش غافل نشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *