شنبلیله کی از سبزی های معطر می باشد که دارای عطر فراوانی است. از این سبزی بیشتر برای عطر بخشیدن به غذا ها استفاده می‌ شود. انواع تر و خشک این سبزی ها مورد استفاده قرار گرفته و خواص آن ها در بدن به مصرف می رسد. شرکت تولید سبزی خشک شنبلیله اقدام به خریداری سبزی ‌ها از کشاورزان کرده سپس آن ها را خشک و بسته ‌بندی می‌ کنند و از طریق فضای مجازی در کل کشور پخش می‌ کنند.

شرکت تولید سبزی خشک شنبلیله

موارد مصرف سبزی خشک شنبلیله

موارد مصرف سبزی خشک شنبلیله شنبلیله یکی از سبزی های پر مصرف می باشد که به صورت های گوناگونی مورد مصرف قرار می گیرد این سبزی دارای دانه هایی می باشد که سرشار از خواص گوناگون است. از این دانه ها در علم طب کمک می گیرند و با آن انواع بیماری ها را درمان می ‌کنند. همچنین مصرف شنبلیله به صورت سبزی و گیاهی نیز توصیه می گردد و برای بیماران دیابتی مصرف می ‌شود.

از شنبلیله در سبزی قورمه استفاده می ‌شود و عطر این سبزی را چندین برابر می‌ کند. شنبلیله ها بسیار کارایی دارند و می توان آن ها را به صورت خشک نیز مورد مصرف قرار داد. از سبزی شنبلیله خشک می توان به عنوان دمنوش استفاده کرد و جایگزین چای نمود. این سبزی‌ها سبب تنظیم سوخت و ساز بدن می ‌شوند و چربی ‌های خون را نیز از بین می ‌برند و این سبزی با پاکسازی عروق گرفتگی سبب بهبود عملکرد قلب می‌ شوند و باعث می ‌شود از انواع سکته های قلبی جلوگیری شود.

کاربرد سبزی خشک شنبلیله در غذا

کاربرد سبزی خشک شنبلیله در غذا سبزی خشک ارگانیک حاصل خشک کردن انواع مختلف سبزی ها به صورت سنتی می باشد. انواع سبزی ها را پس از خریداری و پاک کردن در جای تاریک خشک می ‌کنند که سبب می ‌شود رنگ و خواص آن ها حفظ گردد. سبزی خشک شنبلیله در غذای قرمه سبزی کاربرد فراوانی دارد و سبب عطر بخشیدن به این غذای خوشمزه می ‌شود. همچنین از شنبلیله برای تنظیم سوخت و ساز بیماران دیابتی نیز استفاده می ‌شود و با اضافه کردن این ماده غذایی پرارزش در غذا ها می توان از بروز انواع مختلف بیماری ها و بالا رفتن قند جلوگیری کرد.

اگر این ماده ی غذایی پر ارزش را به عنوان دارو به صورت دوره‌ای مورد مصرف قرار دهند. در طول مدت ۴۰ روز می توان بیماری قند را با آن از بین برد.‌ بهتر است این گیاه پر ارزش به صورت دمنوش مورد استفاده قرار گیرد. قیمت سبزی خشک نسبت به نوع تر آن کمی بیشتر می باشد. زیرا روی این سبزی های خشک فرآیند هایی انجام می شود که سبب می شود، این گیاه خود به طور طبیعی خشک شود و این خود در بردارنده هزینه هایی می باشد می توان سبزی را پس از خریداری به روش سنتی خشک کرد و آن را مورد استفاده قرار داد.

قیمت فروش سبزی خشک شنبلیله ارگانیک

قیمت فروش سبزی خشک شنبلیله ارگانیک قیمت فروش سبزی خشک شنبلیله را به راحتی می‌توان از طریق فضای اینترنتی دریافت کرد. سایت های معتبری وجود دارند که انواع این سبزی ها را به معرض نمایش گذاشته و امکان فروش را برای مصرف فراهم می کنند. سبزی های تر به شیوه‌ های مختلفی خشک می ‌شوند و هر کسی می ‌تواند در خانه خود این سبزی ها را خشک کند و مورد مصرف قرار دهد.

صنایع مختلفی وجود دارد که پس از خریداری این سبزی ‌ها از کشاورزان آن ها را مورد شست و شو قرار داده سپس آن را روی توری های بزرگی پهن می‌ کنند و می ‌گذارند تا خشک شوند و سپس این سبزی‌ ها را ریز کرده و بسته بندی می کنند. نوع فله آن ها نیز موجود می باشد که در عطاری ها به فروش می رسد فروش در فروشگاه های عطاری به صورت حضوری بوده و با قیمت بیشتری انجام می شود. بهترین روش خرید سبزی های خشک به صورت اینترنتی می باشد که در این روش واسطه ای وجود ندارد و قیمت ها بسیار کم می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *