فروشگاه بزرگ ریحان خشک بسته بندی شامل مراکزی هستند که ریحان خشک بسته بندی شده را از مراکز تولیدی و فرآوری آن تهیه می کنند، و ریحان خشک ارگانیک را با قیمتی مناسب در اختیار خریداران قرار می دهند.

البته فروشگاه های فوق دارای نمایندگی های پخش و فروش معتبری نیز می باشند و از این طریق اقدام به تامین نیاز بازار می کنند.

فروشگاه بزرگ ریحان خشک بسته بندی

ریحان خشک چه کاربردی دارد؟

ریحان خشک چه کاربردی دارد؟ ریحان خشک از جمله سبزیجاتی معطری به شمار می آید که دارای کاربردهای درمانی و غذایی می باشد که از جمله کاربردهای این سبزی به شرح زیر است:

  • کمک به سلامت معده و دستگاه گوارش: مقادیر قابل توجه فیبر موجود در ریحان به بهبود هضم غذا کمک کرده، نفخ، سو هاضمه، حالت تهوع و استفراغ را درمان کرده و به سلامت دستگاه گوارش کمک می کند. همچنین ریحان با بهبود هضم غذا به عنوان یک درمان طبیعی برای ریفلاکس اسیدی معده استفاده می شود.
  • دفع سنگ کلیه : ریحان، غنی از آنتی اکسیدان ها و ویتامین هاست که به طور طبیعی باعث پاک سازی کلیه ها می شوند، علاوه بر این ریحان یک آنتی بیوتیک و دیورتیک طبیعی بوده که با افزایش دفع ادرار به درمان سنگ کلیه و عفونت مثانه و دستگاه ادراری کمک می کند. همچنین گفته می شود که ریشه ی ریحان برای درمان سنگ کلیه مفید است.
  • این محصول هم چنین برای تهیه انواع دمنوش های دارویی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
  • طعم دار نمودن خوراکی هایی مانند ماست و هم چنین انواع غذاها و آش ها از جمله کاربردهای این محصول است.

خاصیت عمده ریحان خشک ارگانیک

خاصیت عمده ریحان خشک ارگانیک سبزی ریحان از جمله سبزی هایی می باشد که امروزه به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرد و دلیل این امر فواید این محصول است، از جمله فواید این سبزی به این شرح است:

  1. لاغری و تنظیم وزن : ریحان یکی از انواع سبزیجات با کالری پایین است که سوخت و ساز بدن را افزایش داده، آب اضافی بدن را از طریق کلیه ها دفع کرده و با سم زدایی و پاک سازی کبد به لاغری و کاهش وزن کمک می کند.
  2. بهبود کبد چرب : ریحان یکی از بهترین سبزیجات برای سم زدایی و پاک سازی کبد است، ربحان به دلیل خاصیت دیورتیک طبیعی که دارد به درمان بیماری های کبد از جمله کبد چرب کمک می کند.
  3. درمان کم خونی: مقادیر بالای آهن موجود در ریحان به درمان کم خونی ناشی از فقر آهن یا آنمی کمک می کند، همچنین ویتامین C موجود در آن به جذب بیشتر آهن کمک می کند. گفته می شود، در افرادی که نمی توانند از مکمل های آهن استفاده کنند، ریحان بهترین جایگزین است.
  4. کنترل فشار خون : مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها و پتاسیم موجود در سبزی ریحان باعث کاهش فشار خون بالا می شود، علاوه بر این ریحان چون یک دیورتیک طبیعی است با دفع آب اضافی بدن فشار خون بالا را کاهش می دهد.
  5. درمان ورم بدن: ریحان به دلیل مقادیر بالای پتاسیم که دارد و اینکه یک دیورتیک طبیعی است، با افزایش دفع آب اضافی بدن از طریق کلیه ها به درمان ادم و ورم بدن کمک می کند.
  6. سم زدایی بدن: ویتامین ها و فلاونوئید های موجود در ریحان برای پاک سازی و سم زدایی بدن از فلزات سنگین و سموم دیگر مفید است. گفته می شود که اگر هر روز دمنوش ریحان استفاده کنید به پاک سازی و سم زدایی بدن کمک می کند.
  7. درمان دیابت و قند خون: ربحان حاوی فلاونوئیدی به نام میریستین است که می تواند سطح قند خون و مقاومت به انسولین در افراد دیابتی را کاهش دهد. یک تحقیق نشان داده که اگر افراد مبتلا به دیابت به مدت یک ماه ریحان را به رژیم غذایی خود اضافه کنند، قند خون کاهش چشمگیری پیدا می کند. مطالعات نشان داده که مصرف ریحان خطر ابتلا به تری گلیسیرید و کلسترول خون بالا در افراد دیابتی را کاهش می دهد.
  8. ریحان در طب سنتی کشور ترکیه برای درمان دیابت استفاده می شود.
  9. درمان اسهال و یبوست: مقادیر قابل توجه فیبر موجود در ریحان با سم زدایی روده ها و افزایش حرکات روده به پیشگیری و درمان یبوست کمک می کند. برگ ها و ریشه ی سبزی ریحان به دلیل خواص ضد باکتریایی و ضد التهابی که دارد، از قدیم برای پیشگیری و درمان اسهال استفاده شده است.
  10. پیشگیری از سرطان: ریحان تازه و خشک شده حاوی یک فلاونوئید خاص به نام اپی ژنین است که با افزایش مرگ سلول های سرطانی، از پیشرفت سرطان به ویژه سرطان پروستات، کولورکتال و کولون جلوگیری کرده و رشد تومور را متوقف می کند.
  11. درمان پوکی استخوان: مقادیر بالای ویتامین C، ویتامین K و کلسیم موجود در ریحان باعث تقویت استخوان ها شده و خطر ابتلا به پوکی استخوان را کاهش می دهد. همچنین ویتامین B کمپکس موجود در جعفری به کاهش سطح هموسیستئین که می تواند باعث تضعیف استخوان ها و پوکی استخوان شود، کمک می کند.

خرید ریحان خشک بسته بندی خانگی

خرید ریحان خشک بسته بندی خانگی خرید ریحان خشک عمده خانگی می بایست از طریق فروشندگان معتبر و شناخته شده انجام شود تا خریداران از کیفیت این محصول اطمینان حاصل کنند و در عین حال محصولی با کیفیت تهیه نمایند.

در زمینه فروش ریحان خشک بسته بندی خانگی فروشگاه های اینترنتی معتبری نیز فعالیت می کنند و به صورت غیر حضوری ثبت سفارش نموده و ارسال کالا به اقصی نقاط ایران را از طریق باربری های فعال خود انجام می دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *