ترخون یکی از سبزیجات معطر و خوشبو می باشد که به صورت تازه و خشک شده مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به کاربرد فراوان از فروش بالایی برخوردار می باشد و متقاضیان زیادی دارد، در حال حاضر بازار فروش و عرضه مستقیم ترخون خشک بسته 90 گرمی به دلیل کیفیت درجه یک و طعم عالی بسیار داغ می باشد و اغلب مشتریان این محصول را به صورت عمده تهیه می کنند.

عرضه مستقیم ترخون خشک بسته 90 گرمی

وزن های مختلف ترخون خشک بسته شده

وزن های مختلف ترخون خشک بسته شده ترخون خشک بسته بندی در وزن های مختلف مانند 90 گرمی، 250 گرمی، 500 گرمی و 1000 گرمی و .. در بازار مشاهده می شود و از بهترین بسته های سلفونی و یا پاکتی کرافت در تولید این محصول استفاده می گردد که در حفظ کیفیت و ماندگاری بالای این سبزی مؤثر است همچنین به پیشگیری از نفوذ رطوبت و آلودگی در بسته کمک می کند، ابن بسته ها در برابر پارگی و کشش بسیار مقاوم بوده و دوختی محکم و بادوام دارند.

تمامی مشخصات کامل محصول مانند تاریخ تولید و انقضاء، برند و شرکت تولید کننده، وزن محصول و پروانه بهداشت و .. به صورت خوانا بر روی بسته درج شده است و مشتری با اطمینان کامل می تواند اقدام به خرید نماید‌، ترخون خشک شده باکیفیت به صورت طبیعی و ارگانیک تولید می شود و عاری از هرگونه ناخالصی می باشد و به بهترین شکل سورت و تمیز شده است همچنین بسیار مغذی و پرخاصیت می باشد و برای سلامتی بسیار مفید است.

فروشنده ممتاز ترخون خشک عمده

فروشنده ممتاز ترخون خشک عمده این روز ها فروشنده ممتاز ترخون خشک عمده این محصول را به شیوه های گوناگون در اختیار مشتریان قرار می دهد که با توجه به کیفیت بالا و کاربرد زیاد استقبال بسیار خوبی از خرید آن نشان داده می شود، در خرید و فروش های عمده و مستقیم به دلیل دخالت نداشتن واسطه ها قیمت مناسب و مقرون به صرفه تر است و به همین دلیل اغلب مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند، خریداران کلی انواع سبزی خشک معمولا شرکت های صادراتی و فروشگاه های بزرگ و .. می باشند که همیشه ساده ترین راه را برای خرید کردن انتخاب می کنند.

امروزه انواع سبزی خشک ترخون به صورت سنتی و صنعتی در کارگاه ها و کارخانه های تولید کننده به بهترین شکل فرآوری و تولید می شود و در بسته بندی های متنوع به صورت کیلویی، گرمی و فله ای و .. تولید و عرضه می گردد و علاوه بر ارائه در بازار های داخلی به بسیاری‌ از کشور های مختلف جهان صادر می شود که به دلیل تازه بودن در آنجا نیز بسیار پرفروش است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *