سبزی یکی از انواع مواد غذایی است که در هرم غذایی جایگاه ویژه ای دارد. سبزی دارای انواع مختلفی است که از جمله آن می توان به جعفری اشاره نمود. جعفری در بین سبزی های تولید شده دارای طعم و مزه فوق العاده ای است و به صورت تازه و خشک به بازار عرضه می گردد.

عرضه سبزی جعفری خشک اعلا 200 گرم از راه های مختلف صورت می گیرد که نمونه آن عرضه سبزی خشک صادراتی توسط نمایندگی و عرضه کننده می باشد اما آسان ترین راه برای عرضه این محصول، عرضه اینترنتی است.

عرضه سبزی جعفری خشک اعلا 200 گرم

ویژگی های سبزی جعفری خشک اعلا

ویژگی های سبزی جعفری خشک اعلا همان طور که گفته شد سبزی جعفری یکی از انواع سبزی جات می باشد که تولید و به بازار عرضه می شود. این سبزی دارای خواص و ارزش غذایی بسیار زیادی است و به صورت تازه و خشک مصرف می شود.در این مطلب به ویژگی های سبزی جعفری خشک اعلا می پردازیم.

از جمله ویژگی های سبزی خشک اعلا استفاده از سبزی سالم و ارگانیک می باشد. این بدین منظور است که تمامی مراحل تولید جعفری خشک از کاشت تا برداشت و فرآوری محصول به صورت کاملاً سالم و طبیعی صورت گرفته و هیچ گونه کود و سم و مواد افزودنی به سبزی اضافه نشده است.

از دیگر ویژگی های سبزی جعفری اعلا خشک می توان به کیفیت بالای آن اشاره نمود. معمولاً سبزی های خشک ارائه شده در بازار دارای درصدی (به صورت کم و یا زیاد) ساقه جعفری می باشند که این امر در طعم سبزی خشک تاثیر می گذارد این در حالی است که سبزی خشک اعلا کاملاً یک دست بوده و به صورت خالص از برگ جعفری استفاده شده است.

بو و عطر سبزی اعلا خشک نسبت به سایر نمونه های مشابه موجود در بازار نیز بیشتر می باشد چرا که از مرغوب ترین و بهترین سبزی برای خشک نمودن استفاده شده است و از سبزی های خراب و دارای پوسیدگی استفاده نشده است.

بهترین برند سبزی جعفری خشک بسته بندی

بهترین برند سبزی جعفری خشک بسته بندی بهترین برند سبزی جعفری خشک بسته بندی برندی است که دارای استاندارد و تاییدیه از مراجع ذیصلاح باشد. داشتن نشان استاندارد از مراجع ذیصلاح به معنی داشتن کیفیت و مرغوبیت بالای محصول است چرا که این محصول به آزمایشگاه های مواد غذایی ارجاع شده در این آزمایشگاه ها کیفیت محصول مورد تحقیق قرار می گیرد.

همچنین بهترین برند سبزی خشک داراب بسته بندی کاملاً استاندارد است و دارای نشان های ایزو می باشد. بسته بندی برند های معتبر به گونه ای است که هوا و نو نمی تواند به بسته نفوذ کند تا سبزی دچار فساد و خرابی شود. بهترین برند همچنین از متریال خوب و درجه برای تولید سبزی خشک استفاده می نماید.

قیمت سبزی جعفری خشک صادراتی

قیمت سبزی جعفری خشک صادراتی قیمت سبزی خشک بسته بندی صادراتی بستگی به نوع و کیفیت جعفری عرضه شده، شرکت و برند تولید کننده آن، میزان عرضه و تقاضا و… دارد و با توجه به نوسانات بازار به قیمت های مختلف می توان این سبزی را تهیه و خرید نمود.

البته موارد ذکر شده بخشی از عوامل عمده و تاثیر گذار در تعیین قیمت خرید سب خشک جعفری می باشند و عامل های جزئی تری نیز وجود دارد که می تواند بر قیمت این محصول متاثر باشد.

از جمله این عوامل می توان به هزینه های حمل و نقل، عامل ها و پارامتر های تولید، نوسانات قیمت تجهیزات و وسایل تولید جعفری خشک بسته بندی، میزان صادرات به کشور های مختلف و فروش در بازار های بین المللی، نوع عرضه به صورت بسته بندی شده و یا فله و غیره اشاره نمود.

امروزه واسطه ها و دلال ها نقش تعیین کننده ای در قیمت خرید جعفری بسته بندی خشک دارند به گونه ای که حضور واسطه ها تاثیر مستقیم بر نرخ سنگ داشته و در زمان خرید هر چه تعداد این واسطه ها کم و زیاد شود قیمت این جعفری نیز از این موضوع متاثر می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *