مرکز ما یکی از بزرگترین مراکز پخش کننده تره کوهی خشک شده باکیفیت و درجه یک در بازار است که این سبزی خوشمزه و پرخاصیت را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار خریداران و مشتریان خود قرار داده است. تره کوهی خشک سرشار از ویتامین آ می باشد که باعث تقویت چشم ها می‌شود و بینایی چشم را افزایش می‌دهد.

پخش کننده تره کوهی خشک شده

مشخصات تره کوهی خشک شده

مشخصات تره کوهی خشک شده تره کوهی همانند تره فرنگی می باشد و شکل آن نیز بسیار شبیه به پیازچه و تره فرنگی است.برای خرید تره خشک اعلا باید توجه داشته باشید که این تره رنگ سبز مانندی داشته باشد و حتما در آفتاب خشک شده باشد چراکه اگر برای خشک کردن ان از دستگاههای خشک کن استفاده شده باشد ممکن است باعث از بین رفتن خواص آن شود.

همچنین برای خرید آن دقت کنید که پلاسیدگی، آفت و یا خرابی در آن وجود نداشته باشد، همچنین حتما آن را از جای معتبر خریداری نمایید.

البته در صورت خرید و مصرف آن دقت داشته باشید که این تره کوهی طبع گرمی دارد و در گرم مزاجان ممکن است باعث افزایش گرمی و سودای بدن شود، پس در مصرف آن دقت کنید اما سرد مزاجان با خیال راحت می‌توانند از آن در رژیم غذایی خود استفاده کنند.

خواص دارویی تره کوهی خشک شده

خواص دارویی تره کوهی خشک شده تره کوهی خشک شده خواص دارویی و درمانی بسیار زیادی دارد که از جمله ی این خواص می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

با استفاده از تره کوهی خشک شده می‌توانید به پاکسازی کبد خود کمک کنید و سموم بدن را دفع کنید، همچنین با استفاده از آن می‌توانید به درمان مشکلات روده و معده نیز کمک کنید و کرم و انگل معده و روده را نیز دفع کنید.تره کوهی سرشار از خاصیت‌ آنتی اکسیدانی می باشد و بدن را از ابتلا به بسیاری از بیماریها محافظت می‌کند، همچنین ضد نفخ است و با استفاده از آن می‌توانید باد بدن را تخلیه نمایید‌. تره کوهی حاوی مقدار بسیار زیادی آهن است که باعث رفع کمخونی شده و آن را درمان می‌کند.

تره کوهی خاصیت اشتها آوری دارد و همچنین با استفاده از آن می‌توانید به بهبود عملکرد دستگاه تنفسی نیز کمک کنید و مشکلاتی همانند اسم، تنگی نفس و سرفه را بهبود بخشید. این تره باعث ضد عفونی شدن کل بدن می‌شود و دستگاه گوارشی را نیز درمان می‌کند.این تره کوهی برای پوست و مو نیز بسیار مفید است چراکه سرشار از ویتامین سی می باشد و به کلاژن سازی پوست صورت کمک می‌کند و باعث جوانسازی پوست می‌شود و از سفید شدن زودرس موها جلوگیری می‌کند. همچنین برای درمان بیماریهای قلبی و عروقی نیز بسیار مفید است و باعث تنظیم و تعادل در فشار خون می‌شود.

تره کوهی خشک شده برای یادگیری کودکان نیز بسیار مفید است و باعث افزایش حافظه و بهبود قدرت یادگیری ذهن می‌شود و از ابتلا به آلزایمر و پارکینسون پیشگیری می‌کند، همچنین برای درمان سردرد نیز بسیار کاربرد دارد. همچنین آب تره کوهی نیز برای رفع گزش حشرات بسیار مناسب است و باعث رفع التهاب آن و خارش و سوزش می‌گردد و باعث درمان هرچه سریعتر آن می‌گردد. با استفاده از تره کوهی می‌توانید به هضم هرچه بهتر غذا کمک کنید و همچنین با استفاده از آن می‌توانید حالت تهوع خود را نیز رفع نمایید. تره کوهی باعث تنظیم و کنترل قندخون و دیابت در بدن می‌شود و از هرگونه عفونت در بدن پیشگیری می‌کند.

قیمت تره کوهی خشک اعلا بسته بندی

قیمت تره کوهی خشک اعلا بسته بندی برای اطلاع از قیمت تره خشک بسته بندی اعلا کافیست فقط با یک کلیک روی صفحه ی مجازی فروش ما وارد شوید و تمامی محصولات موجود در سایت مارا به همراه قیمت آنها مشاهده کنید و سپس برای دریافت اطلاعات و راهنمایی های بیشتر نیز می‌توانید با کارشناسان و مشاوران فروش ما در ارتباط باشید و این نوع تره خشک کوهی را با قیمتی بسیار مناسب و استثنایی خریداری نمایید و از خواص بی‌نظیر آن بهره مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *