ریحان از جمله سبزیجات بسیار پر خواص بوده که عطر بسیار خوبی دارد و جز گیاهانی بود که استفاده دارویی هم دارد. به دلیل خواص فراوان این نوع سبزی و استفاده بالایی که دارد ، جهت دسترسی آسان تر به صورت خشک شده در بسته بندی های مختلف به فروش می رسد که مرکز توزیع ریحان خشک ۱۲۰ گرمی با در نظر گرفتن نیاز مردم این محصول را در بسته بندی های کاملا بهداشتی با قیمتی مناسب و به صرفه ارائه می نماید.

مرکز توزیع ریحان خشک 120 گرمی

فواید ریحان خشک در طب سنتی

فواید ریحان خشک در طب سنتی ریحان جزو سبزیجات بوده که استفاده آن توسط پزشکان طب سنتی توصیه می‌ شود. در طب سنتی، پزشکان طبع آن را گرم تشخیص داده بنابراین مصرف آن برای افراد سردمزاج بسیار توصیه می‌ شود. رنگ گیاه ریحان سبزه روشن و ارغوانی است که با عطر بسیار فراوان جزو گیاهان ضد استرس شناخته شده است.

استنشاق آن هورمون شادی را در بدن ترشح کرد، استرس و اضطراب را از بدن دور نموده و همچنین افسردگی و اختلالات روانی را هم درمان می‌ کند. در واقع سبزی ریحان باعث انتقال بهتر سیستم های عصبی شده و هورمون های انرژی زا را هم بیشتر ترشح می کند.

مصرف این سبزی خشک برای درمان مشکلات پوستی بسیار توصیه می شود معمولاً از اسانس این گیاه در کاربردهای آرایشی بهداشتی به کار گرفته شده و به دلیل خواص آنتی اکسیدانی فراوان برای تسکین سوختگی، درمان جوش و آکنه گزینه مناسبی است و همچنین باعث روشن تر شدن پوست به دلیل لایه برداری عالی می‌ گردد.

ریحان خاصیت ضد درد داشته و به عنوان یک مسکن برای درد عضلانی استفاده می گردد و همچنین یک گیاهی بوده که تمام سموم کبد را دفع کرده و به درمان بیماری کبد چرب کمک می نماید. فواید ریحان با خاصیت ضد التهابی که دارد برای سلامت قلب مفید بوده و سلامت آن را تضمین می کند.

همچنین با ویتامین کا فراوان از لخته شدن خون جلوگیری نموده و در نتیجه با کاهش کلسترول خون، خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی مغزی را هم کاهش می دهد این سبزی خاصیت ضد التهابی داشته و التهابات مفصلی روده را هم درمان می کند.

پخش عمده ریحان بنفش خشک

پخش عمده ریحان بنفش خشک پخش عمده ریحان بنفش خشک باعث شده افرادی که در حجم بالا به این محصول نیاز دارند، براحتی بتوانند ثبت سفارش انجام داده و محصول مورد نظر را با قیمتی مناسب تهیه کنند. پودر ریحان خشک کاربردهای بسیار متنوعی داشته که می توان جهت مصارف آرایشی و بهداشتی، دارویی و غذایی آن را به کار گرفت که بر اساس میزان نیاز می‌ توان آن را در بسته بندی های کیلویی و گرمی خریداری نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *