مراکز تولید و فروش شوید خشک عمده با عرضه محصولی با کیفیت بالا در بازاربرای تامین نیازمشتریان اقدام نموده استتوزیع کننده باتولید شوید خشک مرغوب از گیاهان باکیفیت و خشک کردن آن مطابق با تکنولوژی روز دنیا اقدام کرده است.بهترین شوید خشک را می توانید به صورت عمده وباقیمت مناسب خریداری نمایید.سفارش شوید خشک به صورت اینترنتی صورت می گیرد.پخش شوید عمده دربازار داخلی جهت پاسخگوی به نیازمصرف کنندکان آن صورت گرفته است قیمت آن برای مشتریان به صرفه می باشد.

مراکز تولید شوید خشک عمده

طرز تهیه شوید خشک

طرز تهیه شوید خشک شوید جزء سبزیجات ویکی از مهمترین ادویه ها است از شوید خشک در بسیاری از غذاها استفاده می شود. شویدخاصیت زیادی دارد.می توان از شوید به صورت تازه یا خشک استفاده کرد. در زما‌ن‌های قدیم که یخچال و فریزر وجود نداشته است شوید را خشک می کردند.

برای خشک کردن شوید در ابتدا قبل از هر چیزی باید شوید های تازه را تهیه وخریداری کنیدآن هارا خوب بشویید وپاک بکنیدهمه برگ های زرد، خراب، پلاسیده، چوب ها و گل و لای شویدتازه را از آن جدا کنید.از آن جایی که ساقه‌های شوید دارای خواص درمانی زیادی هستند، بخش کمی با ساقه پاک کنید. این کار با برکت‌تر شدن و بیشتر شدن شوید می شود.

یکی از مهمترین مراحل، شستن شوید است یک ظرف بزرگ بردارید و شوید ها را داخل آن بریزید. ظرف را از آب خنک پر کنید تا تازگی شوید از بین نرود

شوید دارای برگ های ریز و زیاد است،احتمال دارد در بین برگ های آن انگل های ریزی وجود داشته باشدوبرگ ها آن به تخم انگل آلوده باشندبرای همین به ازای هر لیتر آب 2 تا 4 قطره مایع ظرفشویی یا نمک با آن اضافه کنید و اجازه دهید 5 تا 15 دقیقه باقی بماند تاشوید ضدعفونی شونداین کار باعث لیز و لزج شدن تخم و کیست و به سطح آب آمدن آن ها می شودمی توانید از محلول‌ ضدعفونی کننده سبزیجات برای میکروب‌زدای استفاده کنید

در این مرحله آب روی سبزی را آرام خالی کنید و شویدها را در داخل ظرف دیگری بریزید تا آب آن گرفته شودو برای از بین رفتن کامل مایع شوینده دوباره شوید تازه را آبکشی کنید تا کاملا تمیز شود. بعد از آن آب اضافی، شوید‌ها رابگیرید

حالا شوید ها را روی پارچه نخی تمیز یا سینی قرار دهید آن را داخل سایه بگذارید تا کم کم خشک شود.سایه بهترین گزینه برای خشک کردن شوید تازه می باشد.حالا بعد از چند مدت شویدهای خشک شده را با دست خرد کنید و داخل ظرفی که رطوبت گیر است، بگذارید و استفاده نمایید. در نهایت هر یک کیلو شوید تر 50 گرم شوید خشک تحویل میدهد.

خشک کردن شوید زیر نور مستقیم آفتاب کاری اشتباه است و با این کار تمام ویتامین شوید از بین می رود.برای زودتر خشک شدن شوید، می‌توانید بعد از پاک کردن و شستن شویدها، آن‌ها را به صورت دسته‌ای و با حوصله خرد و بعد اقدام به خشک کردن کنید.

برای جلوگیری از زردشدن شویدها، بهتر است روز اول خشک کردن شوید، جلوی آن پنکه‌ ای با دور متوسط قرار دهید تابهترخشک شوندو یک روز باد پنکه به آن بخورد، باد پنکه باعث زودتر خشک شدن شوید و در نتیجه مانع زرد شدن آن می‌شود.دو تا سه روز دیگر نیز شوید‌ها بماند تا کاملا خشک شوند. از خشک شدن شویدها، آن‌ها را الک کنید تا شوید یکدست‌ تر و ریزتری داشته باشید

خواص درمانی شوید خشک

خواص درمانی شوید خشک شوید سرشار از ویتامین A و ویتامین C است.مقادیری ویتامین B6، کلسیم، آهن، منیزیم و فولات نیز است.با داشتن آنتی اکسیدان فراوان در تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از سرطان نقش پررنگی دارد. همچنین شوید به کاهش کلسترول نیز کمک بسیار می‌کند.

شوید به‌عنوان درمانی خانگی برای رفع مشکلات متعددی استفاده می‌شود. مثلا برای درمان بی اشتهایی، درمان نفخ شکم، تحریک تولید صفرا کاربرد دارد.خوردن شوید سرفه و تنگی نفس را بهبود می‌دهد. برای تنگی‌نفس، سکسکه ، ضعف معده و جسم و طحال، سنگ کلیه و مثانه، کولیت، درد مفاصل، درد قاعدگی و بیماری‌های تناسلی مفید است

مقادیر بالای ویتامین A و ویتامین C موجود در شوید تازه و خشک باعث افزایش تولید کلاژن در پوست شده و به رفع چین و چروک پوست صورت و چروک دور چشم و جوان سازی پوست صورت کمک می کند.

مقادیر بالای فیبر موجود در شوید خشک باعث کاهش اشتها شده و با پیشگیری از پرخوری باعث لاغری و کاهش وزن می شود.مقادیر بالای آهن موجود در شوید برای پیشگیری و درمان کم خونی در نوزادان و کودکان مفید می باشد.

مصرف شوید خشک برای درمان دردهای روده

مصرف شوید خشک برای درمان دردهای روده

شوید مسکن درد شکم و روده، بازکننده گیر و انسداد آن‌ها و هاضم قوی می‌باشد.، بازکننده باد و بول و حیض و شیر است، و تخم آن در این خصوص قوی‌تر از خود آن

گیاه دارویی شوید در درمان سوء هاضمه ، نفخ کودکان موثر است ۳۰گرم تخم شوید دفع باد را از روده تسهیل می کند و لذا نفخ را کاهش می دهد. وبا تسهیل دفع باد روده از علائم نفخ درد و اتساع روده می کاهد و اسپاسم استفاده می شود.با افزایش ترشح صفرا و جلوگیری از تجمع باد در روده،منجر به بهبود اشتها می گردد .همچنین تسکین دهنده، ملین، مقوی معده، ضد استفراغ، در مورد بیمارانی که مبتلا به استفراغ شدید هستند و هیچ غذایی حتی آب را نمی توانند در معده خود نگه دارند بهترین درمان شوید است. این نوع بیماران باید دم کرده شوید را آهسته آهسته

قیمت شوید خشک عمده ارزان

قیمت شوید خشک عمده ارزان شوید از گیاهان باستانی و بومی کشور ایران می باشد که دارای خواص دارویی و درمانی می باشد و از ادویه های پر مصرف هم می باشد.توزیع کننده با عرضه شوید خشک به صورت عمده در بازار مصرف داخلی اقدام کرده است .با این روش واسطه های این محصول حذف می شوند.

ومصرف کنندگان می توانند با قیمت مناسبی شوید خشک را تهیه و خریداری نمایید.قیمت این محصول با عرضه عمده بسیار به صرفه تر محاسبه می شودتوزیع کننده امکانات خرید اینترنتی را برای مشتریان فراهم کرده است تا خریداران با صرف هزینه و وزمان کمتری مبادرت به خرید نمایند.از طریق خرید اینترنتی می توانید از سراسر نقاط ایران مبادرت به خرید نماید.

به راحتی می توانید از طریق اینترنتی با مراجعه به فروشگاه آنلاین برای خرید محصول مورد نظر اقدام کنید تا محصول در اسرع وقت به شما تحویل داده شود.شوید خشک با کیفیت بالا تهیه می شود و کاملا ارگانیک است و تلاش شده است تمام خواص و ویتامین های آن حفظ شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *