تره کوهی خشک شده یکی از انواع سبزی های معطر است که معمولاً در ارتفاعات کوه ها رشد می کند. این سبزی دارای عطر و طعم فراوانی بوده و طعمی شبیه به پیازچه دارد. ظاهر تره کوهی نیز شبیه به تره معمولی است. این تره دارای طبع گرم و خشک است و برای افراد با طبع سرد و بلغمی بسیار مناسب می باشد. مجموعه ما تره کوهی خشک شده ارگانیک را با بهترین کیفیت و قیمت استثنایی به فروش می رساند.

قیمت عمده تره کوهی خشک شده ارگانیک

فواید تره کوهی خشک شده

فواید تره کوهی خشک شده

تره های کوهی به نسبت تره های معمولی عطر و طعم بیشتری داردند. این نوع تره همچنین دارای پیاز است و گلهای سفید کوچک به شکل ستاره نیز دارد. برگهای آن نیز پهن و براق هستند و طعمی بسیار شبیه به پیاز و سیر دارند.

تره کوهی خواص و فواید بسیاری دارد؛ معمولاً از این نوع تره برای تهیه انواع پلو و چلو می توان استفاده کرد و طعم فوق‌العاده‌ای به برنج اضافه کرد. همچنین تره کوهی که در بسیاری از موارد نیز به صورت دمنوش استفاده میشود، خاصیت های زیادی داشته و می تواند در درمان بسیاری از بیماری ها به بیماران کمک کند.

تره کوهی مانند سایر گیاهان دارویی دارای خواص فراوانی می باشد. این گیاه سرشار از مواد معدنی و مغذی است که برای سلامت قلب بسیار مفید هستند. همچنین مواد موجود در آن بسیار ادرار آور بوده و رطوبت اضافه بدن را دفع می کند. همچنین باعث کاهش رطوبت معده می شود و در نتیجه هضم غذا راحت تر می شود.

بیماری هایی هستند که می ‌توان آنها را با مصرف مداوم تره کوهی تا اندازه‌ای درمان کرد و رو به بهبود برد؛ بیماری هایی مثل اسهال، آنفولانزا، بیماری اسهال خونی و برونشیت. همچنین تره کوهی تنگی نفس را درمان کرده که همین موضوع باعث شده به بیماران مبتلا به آسم مصرف تره کوهی توصیه شود.

جالب است بدانید که تره کوهی به دلیل داشتن فلز منگنز باعث می شود تا رشد موی سفید متوقف شده و موی سیاه جایگزین آن شود. این ماده بسیار در سیاهی موی بدن انسان تاثیر گذار است.

خرید تضمینی تره کوهی ارگانیک

خرید تضمینی تره کوهی ارگانیک

اگر شما هم به دنبال خرید تره کوهی خشک ارگانیک هستید؛ پیشنهاد ما به شما خرید از مجموعه ماست. ما در این مجموعه تره کوهی را با استفاده از بهترین روشها خشک نموده و در شرایط کاملاً بهداشتی آنها را بسته بندی کرده و در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم. همچنین فروش از طریق سایت باعث شده است تره کوهی با کیفیت بالا و قیمتی کاملا مناسب و به صرفه به دست شما مصرف کننده گرامی برسد. همچنین اگر به دنبال خرید تره کوهی خشک عمده هستید می توانید به راحتی با مراجعه به سایت ما اقدام به خرید نموده و از کیفیت و قیمت ها لذت ببرید.

1 دیدگاه

  • سلام … عرضه مستقیم با حذف دلالان از چرخه زنجیره تامین تا مصرف کننده نهایی موجب کاهش قیمت خواهد شد. با سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *