ریحان خشک یکی از نمونه های مغذی سبزیجات برای مصرف خوراکی می باشد که دارای طعم بسیار خوشمزه ای است و از دسته سبزیجات معطر شمرده می شود که برای سلامتی فواید ارزشمندی دارد و با چنین مزیت هایی توانسته مورد محبوبیت غذایی افراد زیادی قرار گیرد و بازار فروش خوبی داشته باشد.

برای اطلاع از قیمت ریحان خشک ۱۲۰ گرمی درجه یک به صورت مستقیم از تولیدی، می توانید با شماره درج شده در ادامه صفحه تماس بگیرید و از قیمت مطلع گردید.

قیمت ریحان خشک 120 گرمی درجه یک

آشنایی با روش خشک کردن ریحان

آشنایی با روش خشک کردن ریحان همانطور که می دانید سبزیجات به عنوان یکی از اجزای اصلی در هرم غذایی افراد شمرده می شوند که در ترکیب خود سرشار از عنصرهای مغذی و مفید برای سلامتی می باشند که همواره مصرف این محصول غذایی ارزشمند به تمامی افراد در سنین مختلف برای حفظ سلامتی توصبه می گردد.

سبزیجات دارای طیف گسترده ای از انواع مختلف همچون ریحان، جعفری، شوید و.. است که از نظر طعم، رنگ، شکل و خواص با یکدیگر متفاوت هستند و میزان مصرف متغیری دارند.

ریحان به عنوان یکی از ارزشمند ترین نمونه سبزیجات می باشد که علاوه بر طعم خوشمزه ای که دارد، همچنین خواص ارزشمندی را برای سلامتی دارد.

البته لازم به یادآوری است که نگهداری از ریحان به صورت تر و تازه برای مدت زمان طولانی امری ناممکن است که افراد به خشک کردن آن پرداخته اند، در ادامه این بخش از مطلب با ما همراه باشید تا با نخوه خشک کردن ریحان آشنا گردید.

بررسی فرآیند خشک کردن ریحان و سایر سبزیجات:

  • ابتدا باید سبزی ریحان را از هر گونه شاخه و.. پاک کنید.
  • سپس سبزی ریحان را به صورت کامل بشویید تا هر گونه کثیفی، گرد و خاک و آلودگی از سبزی پاک شود.
  • سپس اگر قصد خشک کردن سبزی را به صورت سنتی دارید، ریحان ها را روی پارجه نازک بریزید و سپس در آفتاب قرار دهید خشک شود.
  • اگر قصد خشک کردن به صورت صنعتی را دارید، آنها را به صورت کامل در دستگاه های بخار مخصوص بریزید و خشک کنید.

مرکز فروش ریحان بنفش خشک ۱۲۰ گرمی

مرکز فروش ریحان بنفش خشک 120 گرمی با توجه به طعم بسیار خوشمزه و فواید ریحان بنفش خشک برای سلامتی هر روزه خرید این سبزی ارزشمند از سوی افراد رو به افزایش می باشد که سبب شده تا تولیدکنندگان فعال در این حیطه نیز به افزایش تولید بپردازند و در قیمت های مختلف به بازار فروش عرضه نمایند.

برای خرید پودر ریحان خشک بسته بندی به صورت مستقیم از درب کارخانه با حذف واسطه های موجود در سطح بازار، هم اکنون می توانید از مجموعه حاضر که به فروش ریحان پرداخته است بهره مند گردید و از تخفیفات ویژه ما بهره مند گردید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *