در حال حاضر ما با انواع متنوعی از سبزی های کوهی خشک شده مواجه هستیم که یکی از آنها مرزه کوهی میباشد مرکز عرضه مرزه کوهی خشک شده تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا این سری از محصولات را در قالب بسته بندی های ویژه‌ای و یا به صورت فله ای در اختیار شما عزیزان قرار دهد و در مواردی به ارائه عمده آنها می‌پردازد.

عرضه مرزه کوهی خشک شده

برخی از خواص مرزه کوهی خشک شده

برخی از خواص مرزه کوهی خشک شده

مرزه از خواص درمانی بسیار بالایی برخوردار است و متخصصین علم تغذیه همواره به استفاده از آنها تاکید می نمایند از مرزه کوهی خشک شده برای جوانسازی پوست صورت استفاده می شود در واقع این گیاه دارای مقادیر بالایی آنتی اکسیدان، ویتامین c و ویتامین آ است که می‌تواند باعث افزایش کلاژن پوست صورت شود و در رفع چین و چروک پوست عملکرد شایانی دارد.

از طرفی از مرزه برای جوانسازی، تقویت و افزایش رشد مو استفاده می‌شود این گیاه دارای آهن بسیار بالایی است و می‌تواند تولید گلبول‌های قرمز خون را افزایش دهد و به درمان کم‌خونی بپردازد علاوه بر این با بهبود جریان خون در پوست سر باعث تقویت فولیکول های مو و تقویت و افزایش رشد مو خواهد شد.

با مرزه می‌توان قارچ ناخن دست و پا را از بین برد مرزه دارای خاصیت ضد قارچی قوی بوده و روغن آن می تواند به درمان عفونت قارچی ناخن دست و پا کمک نماید، از طرفی با استفاده از آن می توانید مشکلات دیابت و قند خون خود را رفع کنید، در طب سنتی از مرزه های تازه و خشک شده برای درمان تشنگی و خشکی دهان در افراد مبتلا به دیابت استفاده می شود.

از طرفی می‌تواند باعث تقویت معده و دستگاه گوارش شود مقادیر قابل توجهی فیبر در مرزه وجود دارد که باعث بهبود هضم غذا شده و برای درمان معده درد گزینه ای مناسب برای مصرف است و می‌تواند باعث حفظ سلامت دستگاه گوارش شما شود، مرزه دارای مقادیر بالایی ترکیبات فنلی است و در نتیجه دارای خاصیت ضد باکتریایی قوی بوده و از ابتلا به زخم معده جلوگیری خواهد کرد.

مقادیر بالای فیبر موجود در سبزی مرزه با بهبود حرکات روده برای پیشگیری و درمان یبوست و اسهال مفید می باشد. مرزه دارای مقادیر بالایی فیبر است و استفاده از مرزه تازه به عنوان سبزی خوردن باعث کاهش اشتها شده و با پیشگیری از پرخوری به لاغری و کاهش وزن کمک می کند.

مرزه با خاصیت دیورتیک قوی خود به سم زدایی و پاکسازی کبد و درمان بیماری‌های کبدی کمک می نماید و باعث بهبود عملکرد کبد خواهد شد از طرفی مقادیر بالای پتاسیم و منیزیم موجود در مرزه باعث درمان فشار خون بالا میشود و خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را کاهش خواهد داد فیبر موجود در آن باعث کاهش کلسترول و چربی خون بالا می‌شود و خطر حمله قلبی و سکته قلبی را در افراد کاهش خواهد داد.

مشخصات مرزه کوهی خشک شده ارگانیک

مشخصات مرزه کوهی خشک شده ارگانیک مرزه که از آن به نام مرزه کوهی هم یاد می شود از سبزیجات تیره نعناعیان بوده که به صورت وحشی در جنوب اروپا و آسیا از جمله کشور ایران به وفور یافت می شود.

اسانسی از گیاه مرزه حاصل می ‌شود که به صورت مایع بی رنگ و یا متمایل به زرد است سرشاخه‌های آن دارای بویی معطر و نیرو دهنده اند و تاثیر خوبی بر عمل هضم دازند، مرزه در خانواده سبزی‌های خوراکی قرار گرفته و به روش های متنوع مصرف می شود در کشور ایران شرکت گیاهی هستند که از اسانس آن استفاده می نمایند.

شما می توانید از مرزه به عنوان دمنوش هم استفاده داشته باشید برای این کار می توانید از دو قاشق سوپخوری مرزه و نیم لیتر آب استفاده داشته باشید مواد را به مدت ۱۵ دقیقه بگذارید دم بکشد سپس از صافی رد نمایید و همراه با عسل روزانه ۲ تا ۳ فنجان از آن را جرعه جرعه بنوشید.

از طرفی شما می‌توانید یک قاشق مرباخوری تخم آن را بگیرید و آن را دم نمایید و نیم ساعت صبر کنید تا به خوبی دم بکشد و آن را از صافی رد کرده و با مقداری عسل بنوشید.

قیمت عمده مرزه کوهی خشک شده

قیمت عمده مرزه کوهی خشک شده

قیمت مرزه کوهی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که از مهم ترین آنها می‌توانیم به نسبت عرضه به تقاضای محصول اشاره داشته باشیم اما شما با تهیه عمده مرزه خشک ارگانیک می توانید دست واسطه را از معامله حذف کنید و مستقیماً با ارائه دهنده واقعی محصول خود را تهیه کنید.

از طرفی با توجه به کیفیت بالای این سری از محصولات مرکز پخش مرزه خشک عمده تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا این سری از محصولات در اقصی نقاط کشور در اختیار مشتریان داخلی قرار دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *