ارزان و مناسب بودن قیمت شنبلیله خشک شده عمده، از جمله مزایایی است که می تواند نقش موثر و مفیدی را در رابطه با افزایش تعداد مشتریان ایفا کند. هنگامی که شنبلیله خشک ارزان در عرضه عمده تهیه شود، نسبت به زمانی که به صورت جزیی خریداری می شود، مقرون به صرفه و مناسب تر می باشد. به همین علت معمولا به خریداران توصیه می شود، انواع سبزی های خشک اعم از شنبلیله رادر حجم عمده تهیه کنید. عمل کردن به این توصیه نقش موثری در کم قیمت شدن سبزی دارد.

عرضه شنبلیله خشک شده عمده ارزان

مشخصات شنبلیله خشک شده باکیفیت

مشخصات شنبلیله خشک شده باکیفیت شنبلیله خشک شده با کیفیت و درجه ۱ از مشخصات بارز و منحصر به فرد برخوردار است. با کیفیت ترین نوع از این سبزی دارای مشخصاتی به شرح ذیل است:

  • معطر بودن سبزی‌ های خشک شدن مانند شنبلیله از جمله مشخصات مرغوب بودن این محصول، محسوب می‌شود.
  • سبز بودن رنگ سبزی از دیگر مشخصه هایی است که می توان برای آن متذکر شد.
  • برخورداری از کیفیت مناسب و دارا بودن قیمت مقرون به صرفه نسبت به ارزش واقعی و سطح کیفی، می تواند از جمله مشخصه های بارز محصول باشد.

انواع باکیفیت و درجه ۱ از انواع سبزی های خشک شده علاوه بر فروش داخلی، به کشورهای اروپایی و حاشیه خلیج فارس صادر می شوند و موفقیت در امر صادرات این محصولات، سبب رونق یافتن کشور از نظر اقتصادی و ورود ارز به کشور صادر کننده می شود. هر چه میزان رضایت مشتریان از خرید و کیفیت محصول بیشتر باشد، میزان صادرات آن افزایش چشمگیرتری پیدا خواهد کرد.

عوامل مؤثر در قیمت شنبلیله خشک

عوامل مؤثر در قیمت شنبلیله خشک از عوامل مهم و موثر در تعیین قیمت شنبلیله خشک، نرخی است که توسط رقبا و دیگر عرضه کنندگان با توجه به کیفیت، بسته بندی بودن یا عدم بسته بندی سبزی، نوع و جنس بسته بندی، وزن محصول، میزان و نحوه خریداری مشتریان و… ارائه می شود.

نرخ بهره و تورم، رکود و رونق طبق نوسانات اقتصادی کنونی، از دیگر عوامل موثر در تعیین قیمت شنبلیله معطر می باشند. زمانی که حجم فروش انواع سبزی های خشک اعم از شنبلیله، افزایش پیدا کند هزینه هایی که صرف تولید می شود به مراتب کاهش می‌ یابد و تاثیر مستقیم بر نرخ آن دارد.

تمامی هزینه هایی که صرف تولید، توزیع، بسته بندی، عرضه گروه ها و انواع مختلف از سبزی، می شود از جمله موارد هستند که بر قیمت آن نقش مستقیم و به سزا دارند. توجه داشته باشید، هر چه مقدار هزینه‌ ها اعم از اصلی و جانبی بیشتر باشد، قیمت محصول به مراتب بالاتر است. این هزینه ها شامل دو نوع متغیر و ثابت است.

خرید شنبلیله خشک شده عمده ارزان

خرید شنبلیله خشک شده عمده ارزان خرید شنبلیله خشک شده عمده ارزان در انواع بسته بندی شده و کیلویی این محصول به صورت عمده و جزئی، به دو روش اینترنتی و حضوری امکان پذیر است. در خرید عمده و جزیی، قیمت های انواع بسته ای و فله ای کاملا متفاوت است. انواع بسته بندی شده از سبزی های خشک به علت هزینه بر بودن مکانیزم بسته‌ بندی از قیمتی بیشتر و گران تر نسبت به نوع کیلویی برخوردار هستند.

ثبت سفارش کلی و خرید عمده سبزی شنبلیله به صورت خشک شده بسته ای و کیلویی در عرضه مستقیم این محصول از تولید کننده به علت حذف شدن و نبودن واسطه ها با کاهش قیمت و همچنین سود بیشتر برای فروشندگان همراه است. عرضه‌ کنندگان هنگام ثبت سفارش کلی انواع متنوع از وزن و کیفیت های گوناگون از این گروه سبزی، با تضمین سطح کیفی این محصول اطمینان خاطر و اعتماد مشتریان را کسب می کنند ودرجه ۱ ترین نوع سبزی شنبلیله معطر را در اختیار تمامی خریداران عمده در سراسر کشور قرار می دهند. در سفارش کلی این گروه از انواع سبزی معطر و خشک شده تحویل درب مکان مورد نظر و طبق خواسته متقاضیان خرید تعیین می‌ شود. مدت زمان انجام این امر، معمولاً ۳ الی ۴ روز کاری است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *