ترخون از جمله سبزی های معطر است که با توجه فصل کوتاه عرضه ی تازه ی این سبزی، خشک کردن و استفاده خشک آن نیز مرسوم است. نوع خشک کردن در حفظ کیفیت خواص و شکل ظاهری این سبزی نیز موثر است. چرا که بر عکس ساقه ی چوبی خود، برگ های ظریف و حساس دارد. و یکی از روش های عرضه ی آن به صورت ترخون خشک بسته 90 گرمی است.

عرضه ترخون خشک بسته 90 گرمی

بررسی مصارف ترخون خشک

بررسی مصارف ترخون خشک ترخون دارای طبیعت گرم و خشک است. خشک کننده ی رطوبتها می باشد و بادها و گازهای معده و روده و اخلاط لزج را کاهش می دهد و از بین می برد. برگ های ترخون حاوی آنتی اکسیدان است که به مبارزه با رادیکالهای آزاد در بدن کمک می کند. این سبزی می تواند قلب را از بیماری های قلبی محافظت کند. اثر ضد التهابی آنتی اکسیدان آن رگ های خونی را از هرگونه صدمه حفظ کرده و ماده معدنی پتاسیم موجود در آن نقش مهمی در تنظیم انقباض قلب دارد.

محافظت از مخاط معده، کاهش قند خون دیابتی، جلوگیری از کم خونی، جلوگیری از گرفتگی عضلات، تراکم بافت استخوانی، افزایش سیستم ایمنی بدن ، جلو گیری و کاهش درد دندان و درد چشم، مدر، رفع اضطراب و خستگی، ضد استرس و خواب آور، رفع بی اشتهایی، جلو گیری از یبوست، و حفظ سطح فشار خون طبیعی از جمله موارد مهم خواصی است که برای ترخون میتوان نام برد. از همین رو بررسی مصارف ترخون خشک چه به صورت دم نوش و چه به عنوان طعم دهنده در سس ها و یا ادویه در غذا حائز اهمیت است.

فروش عمده ترخون خشک بسته بندی

فروش عمده ترخون خشک بسته بندی فروش ترخون خشک عمده چه به صورت فله ای و یا به صورت ترخون خشک بسته بندی شده از جمله روش های عرضه ی این محصول در بازار تقاضا است. که در این میان فروش عمده ترخون خشک بسته بندی شده به خاطر حفظ آسیب های فیزیکی کالا در چرخه محصول و همچنین جلوگیری از آفت زدگی و فساد محصول در حین انبار شدن تا نهایت فروش، مرسوم تر است.

دقت های به کار گرفته شده در چینش، خشک کردن و بسته بندی کردن ترخون نیز از جمله مواردی است که هم موجب جلب نظر مشتری در انتخاب و خرید و هم شهرت محصول فروشنده می شود. از جمله مزایای خرید عمده ترخون خشک نیز می توان به کاهش قیمت محصول و مقرون به صرفه بودن آن برای خریدار اشاره کرد. که این مورد در صنایعی که از طعم و عطر ترخون به عنوان یک طعم دهنده و اسانس استفاده می کنند و یا تولید کنندگان دم نوش های بسته بندی کاربردی تر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *