تره کوهی خشک شده یکی از انواع سبزیجات خشک شده که دارای مزه ای تند بوده و همچنین برگ آن سبز رنگ است و از ارزش غذایی بالایی برخوردار می‌باشد و خواص آن مانند سیر و پیاز بوده و خاصیت ضدعفونی بالایی دارد.استفاده از این محصول برای بدن مفید بوده و خواص زیادی بر سلامتی بدن دارد.

صادرات عمده تره کوهی خشک شده در کشور رایج بوده و این محصول با کیفیت عالی و در حجم بالایی به دیگر کشورها صادر می‌شود تا در دسترس مشتریان قرار بگیرد و از خواص آن بهره لازم را ببرند.

صادرات عمده تره کوهی خشک شده

مهمترین ویژگی تره کوهی خشک

مهمترین ویژگی تره کوهی خشک تره کوهی خشک از انواع سبزیجات خشک می‌باشد که سرشار از ویتامینAبوده که در تقویت بینایی و همچنین جلوگیری‌ از آب مروارید نقش بسزایی دارد.شکل ظاهری آن شبیه به تره است و طعم آن مانند پیاز و سیر می‌باشد.و خام آن را مانند سبزی می‌توان با غذا مورد استفاده قرار داد.

این محصول با ارزش دارای کولین است ، که این ماده باعث رشد مغز شده و در تقویت حافظه و همچنین قلب نقش بسزایی دارد و ویتامینAموجود در تره کوهی باعث تقویت استخوان و عضلات شده و برای سلامتی دندان و ماهیچه ها و همچنین برای سلامتی پوست مفید است.و این ویتامین باعث دید خوب چشم در شب می‌شود و برای شیر دهی موثر است.

تره کوهی سرشار از ویتامین C بوده که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و از بدن در برابر بیماری ها و به خصوص سرطان محافظت کرده و باعث تولید کلاژن در بدن می‌شود.و همچنین حاوی فولات بوده و از قلب در برابر سکته محافظت می‌کند و از بدن در برابر بیماری عروق و سرطان محافظت کرده و از ایجاد اختلالات روانی پیشگیری می‌کند.

تره کوهی ارگانیک دارای طبع گرم و خشک بوده و مصرف آن برای افرادی با طبع سرد و بلغمی توصیه می‌شود و همچنین این تره کاملا طبیعی تهیه و خشک می‌شود و هیچ گونه مواد اضافه ای به آن افزوده نمی‌شود و خواص آن برای سلامتی بدن بی نظیر می‌باشد.

قیمت فروش تره کوهی ارگانیک

قیمت فروش تره کوهی ارگانیک قیمت فروش تره کوهی ارگانیک با توجه به کیفیت آن بسیار مناسب بوده و تره کوهی خشک عمده به راحتی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد تا از آن استفاده کرده و بهره لازم را ببرند.این محصول در انواع بسته بندی مختلف به بازار برای فروش عرضه می‌شود و مشتریان از دو طریق حضوری و غیرحضوری اقدام به خرید این محصول می‌کنند.

در خرید اینترنتی، خریدار با مراجعه به سایت معتبر مراکز فروش و آگاهی از چگونگی نوع محصول و قیمت آن اقدام به سفارش می‌کند که این خرید بسیار به صرفه بوده و از هزینه های اضافی جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود تا در کمترین زمان ممکن محصول به دست خریدار برسد.

1 دیدگاه

  • سلام به همه دوستان. تره کوهی مخصوص درست کردن آش دوغ هستش و به همه پیشنهاد میکنم یبارم که شده آش دوغ رو با این سبزی امتحان کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *