وقتی سخن از آش می شود اولین چیزی که به ذهن می آید سبزی آن است که استفاده از سبزی خشک آش رشته دردسر کمتری دارد و راحت تر است. ما ایرانی ها در زمینه پخت آش زبانزد هستیم و انواع مختلف آش را داریم که آش رشته محبوب ترین آش بین ما ایرانی ها است که تهیه سبزی خشک آن کار آسانی نیست ولی تهیه آماده آن بسیار راحت است. برایاین منظور شرکت هایی وجود دارند که به عرضه انواع سبزی خشک می پردازند که شرکت ما یکی از این شرکت ها است که در این زمینه آماده ی خدمت رسانی می باشد.

شرکت عرضه سبزی خشک آش رشته

انواع سبزی خشک مخصوص آش رشته

انواع سبزی خشک مخصوص آش رشته آش رشته از غذاهای محبوب و معروف و سنتی ما ایرانیان است که علاوه بر تهیه و مصرف خانگی برای نزری ها نیز تهیه می شود. ماده اصلی تشکیل دهنده آن سبزی و رشته است و از مخلوط انواع سبزی درست می شود. سبزی آش رشته دارای چند سبزی است که باعث خاص بودن آش رشته می شود متفاوت است. در این آش از سبزی های تازه یا خشک شده استفاده می شود.

در فصل هایی که امکان خریدن سبزی تازه و خوب نیست سبزی خشک بکار برده می شود. البته بعضی از بانوان علاقه به استفاده از سبزی خشک به علت غلظت و بویی که بعد از تفت آن بدست می آید دارند. سبزی های خشک را در فصل پرفروش بودن سبزی تازه خریداری و خشک می کنند. برای تهیه آش رشته باید سبزی های آن را بشناسید تا بتوانید آش رشته عالی را تهیه کنید.

سبزی آش رشته شامل تره، گشنیز، جعفری و شوید است که بانوان برای بهتر شدن طعم آن و استفاده بیشتر از خواص سبزی ها از برگ چغندر نیز استفاده می کنند و از هر کدام از این سبزی ها به اندازه کاملا مساوی مصرف می شود تا در صورت استفاده زیاد یکی از این سبزی ها طعم آن بر طعم سایر سبزی ها غالب نشود. مزیت استفاده از سبزی خشک این است که قابلیت نگهداری طولانی مدت را دارد و باعث غلیظ شدن غذا می شود.

پخش عمده سبزی خشک سالاد

پخش عمده سبزی خشک سالاد برای زمان هایی که دسترسی به سبزی تازه نیست و یا زمان برای پاک و تمیز کردن آن نیست مخصوصا برای بانوان شاغل و یا کسانی که غذاخوری دارن و مجبور به تهیه سریع غذا هستند بسیار مناسب است. ما شرکتی تاسیس کرده ایم که در زمینه تولید انواع سبزی خشک بصورت مخلوط شده از انواع سبزی مخصوص هر غذایی و بصورت جداگانه پخش و عرضه می کنند. البته علاوه بر غذاها در سالاد ها نیز از سبزی خشک استفاده می شود که شامل پیازکوهی، ریحان، گشنیز و جعفری است که ما در زمینه پخش سبزی خشک سوپ و سبزی خشک سالاد به شکل عمده فعالیت داریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *