تره کوهی از خانواده تره فرنگی است که عطر و طعم قوی تری از پیاز و تره فرنگی دارد به همین دلیل در میان آشپزها طرفداران بسیاری داشته و یک طعم دهنده معطر و فوق العاده برای انواع و اقسام غذاها شمرده می شود. تره کوهی خشک شده دارای طبع گرم و خشک است و برای افرادی که مشکلات صفراوی دارند یا سرد مزاج هستند تغذیه ای مفید شمرده می شود. این شرکت تره کوهی را از مناطق کوهستانی و بکر جمع آوری و پس از فرآوری و خشک کردن روانه ی بازار می کند. این مجموعه برترین تولید کننده تره کوهی اصل می باشد.

شرکت تولیدی تره کوهی خشک شده

خواص تره کوهی خشک شده در طب اسلامی

خواص تره کوهی خشک شده در طب اسلامی تره کوهی اصل طعم تندی مشابه پیازچه و موسیر دارد و میتوانید در انواع سوپ، آش، کوکو و… از آن استفاده کنید. ارزش های غذایی این سبزی وحشی بیشمار است ما در اینجا تا حدودی شما را با خواص آن آشنا خواهیم کرد.

در طب سنتی اسلامی به مصرف تره کوهی سفارش شده است زیرا این سبزی حاوی مقادیر زیادی کولین و ویتامین ب است که در قدرت یادگیری و افزایش حافظه تاثیر بالایی دارند.تره کوهی منبع خوبی از ویتامین A است که در عملکرد بهتر مغز موثر است و به تصفیه کبد کمک می کند.

ویتامین های موجود در تره کوهی در سلامت پوست و مو تاثیر مثبتی داشته و از ریزش مو و سفیدی زودرس موها جلوگیری می کند. علاوه بر این تره کوهی خشک شده یک ملین قوی بوده و باعث عملکرد بهتر سیستم گوارش می شود و هضم غذا را آسان می کند.

پس اگر به سلامت خود و خانواده تان اهمیت می دهید تره کوهی ارگانیک و مرغوب را همیشه در سبد غذایی تان داشته باشید.در این مجموعه برای تولید تره کوهی خشک از مرغوبترین نوع تره های کوهستانی استفاده می شود و این تره ها صد در صد خالص و بهداشتی هستند زیرا پس از انتقال به مجموعه چندین بار شسته و ضد عفونی شده سپس آماده برای خشک کردن می شوند.

با اطمینان خاطر از ما خرید کنید و نگران سلامت محصولات نباشید زیرا این مجموعه تحت نظر بهداشت و با دستگاه های مکانیزه انواع سبزی خشک را تولید و آماده ی تحویل می کند.

قیمت فروش تره کوهی ارگانیک

قیمت فروش تره کوهی ارگانیک هنگام خرید بعد از کیفیت و مرغوبیت هر کالایی فاکتور مهم قیمت جنس مورد نظر است. ما سعی کرده ایم تعادل را در قیمت ها برقرار کنیم و تره کوهی خشک عمده را با مناسب ترین قیمت به دست مشتری برسانیم. اکر مستقیما سفارشات خود را ثبت نمایید و واسطه گران را کنار بزنید بدون شک قیمت های بهتری را تجربه خواهید کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *