سبزی از جمله مواد غذایی پر مصرف در جامعه است. این محصول غذایی که ویتامینها و مواد معدنی بسیاری دارد و برای همه گروه های سنی و برای بسیاری از بیماریها توصیه می شود. سبزیجات به دلیل ارزش غذایی بالا تقاضای زیادی برای مصرف آن وجود دارد. این امر منجر به صادرات این محصول به بسیاری از کشورها شده و فروش آنها را نسبتا سودآور کرده است. مهم‌ترین محصولات گیاهی، سبزیجات خشک هستند. مزیت اصلی سبزی خشک این است که طول عمر و ماندگاری اش برخلاف سبزیجات تازه بالاست و امروزه سبزیجات خشک با تنوع زیاد عرضه می‌شوند.

روشهای مختلفی برای خشک کردن سبزیجات وجود دارد، اما بدون شک بهترین و سالم‌ ترین روش تهیه سبزیجات خشک به طور کاملا طبیعی تولید می‌شود. این محصول به صورت ارگانیک تولید می شود لذا کیفیت خوبی دارد. شهر نیشابور به علت داشتن سبزیهای معطر و تازه یکی از فعالان در زمینه خشک نمودن سبزیجات می باشند چرا که توانسته اند با کیفیت مطلوب سبزیجات خشک شده رضایت مشتریهای خود را به دست آورند.

سبزی خشک تیار

باتوجه به عوامل تاثیر گذار در کیفیت سبزیجات خشک  مهم است گفته شود انتخاب سبزیجات سالم و با کیفیت بالا، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. علاوه بر این، روش خشک شدن نقش انکارناپذیری بر کیفیت آن دارد. به طور کلی هر نوع سبزی باید مطابق با مشخصاتش خشک شود.

رعایت استانداردهای بهداشتی در تمامی مراحل تولید سبزیجات خشک ضروری بوده و به نوبه خود بر کیفیت مواد غذایی تاثیر می‌گذارد. این کشور با توجه به دانش کشاورزی خود، پتانسیل تولید این محصول را در مقادیر زیاد دارد لذا می تواند سهم بزرگی در صادرات جهانی داشته باشد. سبزیجات خشک تیار یکی از نامهای شناخته شده در تولید سبزیجات خشک با کیفیت بالا است که قادر به پاسخگویی نیازهای مشتریان می باشد.

سبزی خشک قورمه تیار

امروزه با توجه به اهمیت بسیار زیاد سبزیجات، درآمد سالانه کشور از صادرات این محصول درجه یک ایران قابل توجه می باشد. که امید می‌رود با تلاش کشاورزان و تولیدکنندگان داخلی افزایش یابد که این عاملی برای دستیابی کشور به توسعه اقتصادی می گردد.

سبزیجات خشک قورمه تیار توانسته این محصول را با بهترین کیفیت تولید و به مشتریان خود ارائه دهد و شما می توانید سبزیجات تیار را در هر فصل سال تهیه کنید.

سبزی خشک نعنا تیار

نوع سبزی خشک نعناع که از آن به عنوان گیاه دارویی نیز یاد می شود با خواص منحصر به فرد خود بسیار رایج بوده و مصرف آن هم به شدت سودمند بوده است. برای تولید یک محصول با کیفیت بالا، خرید ارگانیک باید انجام شود. دلیل آن این است که محصولی که برای آماده نمودن آن از مواد شیمیایی استفاده می شود فاقد ارزش غذایی و دارویی می باشد.

بنابراین با خرید سبزی خشک شده از ارگانیک بودن آن اطمینان حاصل کنید چرا که پس از شستن و ضدعفونی کردن، عمل خشک کردن سبزیجات را انجام می شود لذا دارای کیفیت خوبی می باشد و برای مدت طولانی می توان از آن استفاده نمود مرغوبیت این سبزی به گونه ای است که می توان از آن برای صادرات استفاده نمود.

سبزی خشک تیار تهران

سبزیجات، فرآورده‌ های غذایی هستند که به طور گسترده مصرف می‌شود و نقش مهمی در سلامت بدن دارد و به صورت تازه و خشک مورد استفاده قرار می‌گیرد. سبزیجات کشور ایران به دلیل ویژگیهای منحصر به فرد خود، طرفداران زیادی هم در داخل و هم در خارج از کشور دارد. به همین دلیل علاوه بر توزیع در سراسر کشور به بسیاری از کشورها نیز صادر می شود.

سبزیجات تازه محصول بسیار خوبی است که غنی از مواد معدنی می باشد لذا این گیاه خشک معطر تقاضای زیادی در سراسر کشور دارد. به این منظور سبزیجات خشک منطقه تیار تهران بدون واسطه از درب کارخانه آن را به خریداران خود ارائه می دهد و همچنین این محصول به صورت بسته بندی و با قیمت مناسب در فروشگاه های سطح شهر عرضه می شود.

اکنون انواع سبزیجات خشک و خواص منحصر به فرد آنها در سراسر جهان شناخته شده است و این محصولات از ایران به سایر نقاط جهان صادر می شود. صادرات سبزیجات خشک از ایران به روسیه عراق و کشورهای خلیج فارس شامل امارات متحده عربی، قطر و عمان است. سبزیجات تازه سبز و خشک ایران هم در بازارهای این کشور و هم در برخی کشورهای اروپایی پرطرفدار است.

نخستین مرحله برای تجارت جهانی این محصولات این است که سبزیهای تولیدی کشور باید به دقت توسط کارشناسان سازمان جهانی و کشوری مورد بررسی قرار گرفته و کیفیت آن مورد تایید قرار گیرد. این مرحله شامل هزینه هایی است که باید به وسیله شرکت کننده برای صادرات این محصول، پرداخت شود. پس از تایید محصول نهایی، بهترین زمان برای صادرات آن فصل سرد است چرا که بازار از سبزیجات خالی شده و نیازمند سبزیجات خشک و با کیفیت بالا می باشد.

فروشگاه‌های سبزیجات تیار خشک در شهر تهران برای افزایش سرعت تهیه سبزیجات خشک در بسته‌بندی از روشهای گوناگون استفاده می‌کنند. یکی از این روشها، استفاده از وب‌ سایتهای خرید مجازی است. این روش فروش محصولات درجه یک را به صورت عمده فروشی و مقرون به صرفه انجام می دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *