قورمه سبزی از غذاهای اصیل ایرانی ست که در بسیاری از کشورهای دیگر نیز پخت آن رواج پیدا کرده است و به علت طعم و عطر عالی و خواص فراوان طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. کیفیت و طعم این غذای بی نظیر تا حد زیادی به سبزی مصرف شده بستگی دارد. سبزی قورمه خشک درجه یک می تواند بهترین قورمه سبزی را برای شما فراهم کند اما اینکه سبزی خشک را از کجا تهیه کنید بسیار مهم است. این مجموعه برترین مرکز تولید و توزیع سبزی خشک با کیفیت و مرغوب است پس با ما همراه باشید تا بهترین سبزی ها را در خدمت شما بگذاریم.

مرکز خرید سبزی قورمه خشک درجه یک

عوامل موثر بر کیفیت سبزی قورمه خشک شده

عوامل موثر بر کیفیت سبزی قورمه خشک شده اگر سبزی خرد شده کامل باشد و ترکیب درستی داشته باشد قورمه سبزی شما لعاب دار و خوشمزه می شود.سبزی خشک قورمه باید شامل تمامی سبزی های معطر از جمله ترخون، جعفری، گشنیز، اسفناج، برگ چغندر به میزان لازم برای لعاب دار شدن قورمه، ریحان، مقدار کمی نعناع، پیازچه های کوچک و… باشد، سبزی خشک شده قورمه که تمامی سبزی های ذکر شده را دارا باشد و به تناسب از هر نوع سبزی استفاده شده باشد یک سبزی خشک شده با کیفیت و مناسب است.

علاوه بر تناسب باید سبزی ها درجه یک و نازک و بدون ساقه های اضافی و ضخیم باشند تا پس از پخت قورمه سبزی نرم و جا افتاده شوند و تکه های درشت سبزی و ساقه مانند زیر دندان احساس نشود. سبزی قورمه با کیفیت و مرغوب سبزی است که ارگانیک باشد و از کودهای شیمیایی تغذیه نکرده باشد، علاوه بر این پاکسازی دقیق و شستشوی بهداشتی نیز در مرغوبیت سبزی ها نقش بسزایی دارد.

این مجموعه برای تهیه سبزی خشک قورمه از سبزی های سالم و تازه استفاده می کند و پس از شستشو و آبکشی با دستگاه های مکانیزه آنها را کاملا خرد و به صورت یکدست با هم مخلوط و خشک می کند تا سبزی خشکی یکدست و معطر به دست آید. سپس سبزی ها را به بسته های سبزی قورمه خشک ۱۰۰ گرمی و… تبدیل می کند که برای وعده های مشخص اندازه هستند و برای مصرف خانوار بهترین گزینه شمرده می شوند.

مرجع فروش سبزی قورمه خشک کیلویی

مرجع فروش سبزی قورمه خشک کیلویی مجموعه ذکر شده مرجع تولید و فروش سبزی قورمه خشک کیلویی است که علاوه بر تولیدات بسته بندی سبزی های خود را به صورت فله و کیلویی نیز به فروش می رساند. از لحاظ کیفی و سلامت می توانید از محصولات ما مطمئن باشید زیرا ما زیر نظر وزارت بهداشت و با رعایت تمامی موازین بهداشتی سبزی خشک ها را تولید و عرضه می کنیم. سلامتی شما و رضایتمندی مشتری سر لوحه کار در این شرکت است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *