مرزه از گیاهانی محسوب می‌شود که قابل خشک شدن است و در فواصل ماه‌های تیر تا شهریور رشد می کند. این گیاه به صورت خوشه‌ای بوده که به همان حالت نیز پس از شستشو می تواند خشک شود. برگ های باریک دارد و رنگ آن سبز تیره است مرز دارای عطر بسیار خوبی است که در انواع غذاها و ماست مورد استفاده قرار می گیرد . خشک شده این محصول را به صورت فله ای یا بسته بندی شده به فروش می رسانند .این سایت نیز مرزه کوهی خشک شده را با بهترین قیمت ارائه می دهد ما در این سایت مرزه خشک بسته بندی شده را با بالا ترین کیفیت به دست مصرف کننده می رسانیم.

قیمت عمده مرزه کوهی خشک شده

خواص انواع مرزه کوهی خشک شده

خواص انواع مرزه کوهی خشک شده مرز از انواع سبزیهای بسیار معطر محسوب می‌شود که به صورت تازه و خشک شده می‌توان آن را استفاده کرد. در ایران نیز این گیاه به فراوانی وجود دارد این گیاه فواید بسیار زیادی دارد که در اینجا به چند مورد مختصر آن می‌پردازیم .وجود آنتی اکسیدان و ویتامین c در گیاه مرزه به سلامت پوست بسیار کمک می کند علاوه بر این برای رفع چین و چروک صورت نیز بسیار مفید است. در گیاه مرزه وجود آهن باعث می‌شود تعداد گلبول های قرمز در خون افزایش پیدا کند در نتیجه علاوه بر رفع کم خونی به رشد مو نیز کمک می‌کند.

مرز از جمله گیاهانی است که خاصیت ضد قارچی دارد پس برای کسانی که در ناخن خود دچار مشکل قارچی هستند نیز خوردن مرزه توصیه می شود .جالب است بدانید سبزی های خشک مانند مرزه برای افرادی که دچار قند خون بالا هستند نیز مفید بوده و علاوه بر این به هضم غذا کمک می‌کند و برای دستگاه گوارش مانند یک دارو عمل می کند.

موارد کاربرد مرزه کوهی خشک شده

موارد کاربرد مرزه کوهی خشک شده در طب سنتی ذکر شده که مرزه دارای طبع گرمی است در نتیجه برای تهوع و بسیاری از بیماری ها مفید است ،یبوست و اسهال از جمله امراضی است که با مصرف مرزه برطرف میشود. مرزه به دلیل فیبر فراوانی که دارد می‌تواند ایجاد کم اشتهایی و لاغری در افراد کند .سم زدایی برای کبد و تنظیم چربی خون نیز یکی از عواملی است که با خوردن مرزه ایجاد میشود .توجه داشته باشید که مرزه کوهی خشک شده را در وعده غذایی خود استفاده کنید .مرزه خشک شده را می توان در انواع سالاد وغذا استفاده کرد .

اما از مصارف عمده آن دمنوش است که به راحتی می‌توان تهیه کرد ۳ قاشق غذاخوری مرزه را در مقداری آب جوش بریزید و به مدت ۱۵ دقیقه دم میکشد و به همراه نبات می‌تواند یک دمنوش بسیار فوق‌العاده باشد .علاوه بر این مرزه کوهی خشک شده به دلیل طبعی که دارد می‌تواند در انواع سالاد و ماست مورد استفاده قرار بگیرد می توانید ماست را با انواع مرزه تزئین کنید که وجود مرزه طبع سرد ماست را برطرف میکند. جالب است بدانید که روغن مرزه از دیگر محصولات این گیاه بوده که به همراه ماساژ بر روی بدن خاصیت ضد التهابی دارد و برای آرتروز و نقرس نیز می تواند مفید باشد. مرز به دلیل عطر بسیار فراوانی که دارد در تهیه لوازم آرایشی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش مرزه کوهی خشک شده بسته بندی

فروش مرزه کوهی خشک شده بسته بندی محصولاتی از قبیل انواع مرزه خشک را باید از مراکز معتبری خریداری کنید که از تازگی آن اطمینان داشته باشید که علاوه بر آن باید مطمئن باشید که هیچ ناخالصی در آن وجود نداشته باشد. این گیاه را در بسته بندی های نیم و یک کیلویی به فروش می رسانند این سایت نیز اقدام به فروش مرزه کوهی اعلا و درجه یک کرده است که با حذف واسطه ها باعث کاهش قیمت آن نیز شده است. با خرید اینترنتی آسایش در خرید را به همراه داشته باشید در صورت داشتن هرگونه سوالی در مورد این محصول قیمت یا فروش عمده با شماره های درج شده و یا از طریق سایت با کارشناسان ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *