می دانید که امروزه گیاهان برای بدن بسیار مفید و سود مند بوده و استفاده روزانه آن در وعده های غذایی بسیار تاکید شده . این امر باعث می شود که کشاورزان به تولید فراوان انواع سبزی بپردازند و به بازار عرضه سبزی خورشتی وارد کنند . این نوع سبزی ها در انواع مختلفی بوده از جمله سبزی آشی ، سبزی خورشتی ، سبزی خوردنی و … با این وجود امروزه سبزی ها را به صورت خشک شده در غذا استفاده می کنند . سبزی خشک خورشتی امروزه متقاضیان زیادی دارد که فروشندگان بهترین سبزی خشک را در قیمت مناسبی به مشتریان عرضه می نمایند . که این امر فروش سبزی خورشتی به فروشندگان و تولید کنندگان آن این امکان را داده که در موقعیت شغلی و اقتصادی رونق خوبی را برای خود فراهم کنند و رضایت متقاضیان را در سالیان سال به خود جلب نمایند.

قیمت سبزی خشک خورشتی

معرفی انواع سبزی خشک خورشتی

معرفی انواع سبزی خشک خورشتی امروزه در آشپزی از گیاهان و سبزی های فراوانی استفاده می شود که در طعم غذا از آن استفاده م نمایند که به آن ها سبزی های معطر هم می گویند که جزء مواد غذایی اصلی به شمار می آید که انواع مختلفی دارد در ذیل به معرفی انواع سبزی خشک خورشتی می پردازیم:

  • جعفری را در انواع غذاها می توان استفاده کرد که عمده اصلی آن در خورشت قرمه سبزی و آش رشته استفاده می شود و همچنین در سوپ و… هم کاربرد دارد . این سبزی خواص فوق العاده دارد که به کمک هضم غذا می پردازد وسرشار از ویتامین ها ی A ,C بوده.
  • نعناع از خوش عطر ترین سبزیجات می باشد که در آش و قرمه سبزی و… استفاده می شود همچنین در نوشیدنی ها کاربرد دارد و حتی در ماست و.. ریخته می شود که باعث آرام کردن ورم معده و دل درد و… می شود.
  • شوید را معمولا به همراه برنج پخت می کنند مانند شوید پلو و باقالی پلو و…. که این سبزی به کاهش تورم و انواع گرفتگی و.. کمک می کند.
  • ریحان مانند نعنا بو وعطر خوبی دارد . ولی برعکس نعنا شیرین بوده که معمولا در کنار کباب و سالا و.. استفاده می شود . و دارای خواص آنتی اکسیدانی بوده.
  • گشنیز هم از عطر خوبی بر خوردار بوده که به غذا و سس ها و پاستا و… استفاده می شود . که طعم بی نظیری را به غذا می دهد مانند سبزی های دیگر دارای خواص فراوانی می باشد
  • و…

حال می دانید که سبزی های فراوانی وجود دارد که هر کدام به غذا طعم بی نظیری می دهد و امروزه متقاضیان زیادی را به خود اختصاص داد و به دلیل خواص زیادی که دارند امروزه به فراوانی تولید می شود.

ویژگی های سبزی خشک خورشتی

ویژگی های سبزی خشک خورشتی سبزی خشک ویژگی های فراوانی دارد که از جمله ی این ویژگی می توان به طول عمر نگه داری آن اشاره نمود که با خشک کردن آن می توان مدت طولانی تری سبزی ها را داشته باشید و هر موقع نیاز داشتید استفاده نمایید.

همچنین در هنگام پخت غذا نیاز به پخت در طولانی مدت را ندارد با تفت دادن آن در زمان کوتاهی می توان مواد دیگر غذا را به آن اضافه نمود و زمان پخت غذا را کمتر کرد و صرفه جویی در زمان و همچنین در مصرف گاز می باشد.

امروزه طرفداران سبزی خشک خورشتی به فراوانی بوده که این امر باعث شده تا سبزی های خشک زیادی در بازار باشد.

طرز تهیه سبزی خشک خورشتی

طرز تهیه سبزی خشک خورشتی سبزی ها مانند میوه ها از ویتامین ها و مواد مغذی فراوانی دارا می باشند که برای سلامتی بدن مفید بوده که برخی از این نوع سبزی ها در فصول سرد به سختی یافت می شود . حال برای داشتن این نوع سبزی ها در همه فصول این سبزی ها را فریز شده و یا خشک می کنند .

تا بتوانند در همه فصل ها از آن استفاده کنند و دسترسی داشته باشند . قبل خشک کردن سبزی باید به نکاتی توجه نمود که در ذیل به آن اشاره می کنیم:

  • ابتدا باید سبزی تازه تهیه کرد و آن را پاک نمود و سبزی های زرد و خراب و پلاسیده را از سالم ها جدا نمود.
  • بعد از پاک کردن سبزی آن ها را در آب سرد خیس داده بع از 10 الی 15 دقیقه سبزی را داخل آب گذاشته و چند باری آبکشی کنید تا گل و.. از سبزی ها پاک شود.

بعد از شست و شوی سبزی آب آن را گرفته و به روش های متفاوتی می توانید آن را خشک کنید از جمله این روش ها :

  • خشک کردن در هوای آزاد می باشد که بر روی پارچه ای سبزی ها را ریخته و در سایه گذاشته هر چند ساعتی آن را زیر رو کرده تا خشک شود در این روش به مدت چند روز خشک می شود با فشار دو دست می تواند سبزی خشک شده را خرد کرد و داخل شیشه تمیزی ریخت و در جای خنکی نگه داری کرد.
  • می توان به روش باد پنکه به مدت 10 ساعت آن را خشک نمود.
  • همچنین سبزی را می توان در فر و یا ماکروویو گذاشت و سریع و فوری آن ها را خشک نمود.
  • و…

روش های مختلفی برای خشک کردن سبزی ها وجود دارد که با هر روش می توان خشک نمود و در جای خشک و خنک از سبزی ها نگه داری کرد.

خرید سبزی خشک خورشتی باکیفیت

خرید سبزی خشک خورشتی باکیفیت حال متقاضیان انواع سبزی خشک خورشتی ارزان درجه یک به فراوانی بوده که این امر باعث شده تا تولید کنندگان این محصول به تولید سبزی خورشتی به فراوانی اقدام کنند و به بازار توزیع سبزی خشک ارگانیک عرضه نمایند .

تا بتوانند محصول با کیفیت را تولید کنند و رضایت مشتریان را به خود جلب نمایند و موقعیت شغلی و اقتصادی خوبی را برای خود رقم زنند . با این وجود به دلیل متقاضیان زیاد این محصول زمینه برای افراد سودجو فراهم می شود تا محصول بی کیفیت و نا مرغوب را تولید کرده و به بازار فروش عرضه نمایند .

که این باعث دغدغه متقاضیان این محصول شده. حال می دانید تشخیص سبزی خشک بی کیفیت و نا مرغوب از اصل آن کار بسیار سخت و مشکل بوده و وقت و زمان زیادی را می گیرد.

اکنون برای حل این مشکل شما می توانید با مجموعه ی ما تماس حاصل فرمایید تا مجموعه ی ما شما را در خرید سبزی خورشتی درجه یک با کیفیت عالی و بی نظیر و همچنین در قیمت سبزی خشک مناسب و ارزان راهنمایی نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *