فروشگاه سبزی خشک آش رشته شامل محل هایی است که این سبزی را به صورت بسته بندی شده از کارگاه ها و مراکز فرآوری این محصول به صورت عمده تهیه می کنند و با قیمتی مناسب در اختیار خریداران قرار می دهند.فروش سبزی خشک اعلا توسط این مراکز مشمول تخفیفات بسیار ویژه ای می باشد، و خریداران می توانند خرید سبزی خشک را با اطمینان خاطر از این مراکز انجام دهند.

فروشگاه سبزی خشک آش رشته

طرز تهیه سبزی خشک آش رشته

طرز تهیه سبزی خشک آش رشته در نقاط مختلف ایران برای تهیه آش رشته از سبزیجات مختلفی استفاده می شه، اما به صورت کلی از سبزیجات زیر در ترکیب اون استفاده می کنند:

تره، جعفری، گشنیز، اسفناج و البته گاهی اوقات غیر از این چهار سبزی سبزیجات دیگه ای مانند شوید و نعناع هم بهش اضافه می شه. در بسیاری از نقاط برای خوش طعم تر شدن مقدار نعناع اون رو بیشتر می کنند.برای تهیه و خشک کردن سبزی آش تره، جعفری و گشنیز و اسفناج رو کاملا تمیز می کنند سپس این سبزی ها رو شسته و خشک می کنند، برای تهیه 50 گرم سبزی خشک، تقریبا یک کیلوگرم سبزی تازه نیاز است.

باید به این نکته توجه شود که نباید سبزی ها رو مدت زیادی داخل آب گذاشت چون املاح، ویتامین ها و مواد مغذی اون از بین می رود.سبزی ها را باید در صافی گذاشت تا آب آن ها به صورت کامل کشیده شود، بعد به میزانی که نیاز است باید سبزی ها خرد شود و روی یک دستمال یا پارچه تمیز ریخته و به دور از نور مستقیم خورشید در مقابل جریان هوا قرار بگیرد تا خشک شود.نور خورشید باعث زرد شدن و از بین رفتن ویتامین های موجود در سبزی می شود،می شود سبزی ها رو در خانه روی میز یا دستمال پهن کرده و یک توری تمیز روی آن کشیده شود.

از باد پنکه نیز برای خشک کردن این سبزی ها می بایست استفاده نمود. البته در برخی موارد بعد از خورد کردن سبزی ها رو داخل مایکروفر می گذارند و خشک می کنند.بعد از خشک شدن کامل، سبزی ها رو داخل یک کیسه پارچه ای قرار بگیرد و در جایی خشک و خنک و به دور از نور نگه داری شود اگه سبزی ها رو به روش درست خشک و نگهداری شود تا یکسال قابل استفاده هستند.

معیار های خرید سبزی خشک ارگانیک

معیار های خرید سبزی خشک ارگانیک سبزی خشک ارگانیک از جمله سبزی جاتی می باشد که به صورت فصلی کاشته می شودو عوامل مختلفی بر کیفیت این سبزی خشک شده تاثیر گذار است و از جمله معیارهای خرید این سبزی به شرح زیر است:

  • در وهله اول نوع سبزی که برای خشک نمودن مورد استفاده قرار می گیرد از عوامل تعیین کننده کیفیت به شمار می آید. به طبع در صورتی که سبزی تازه دارای بافتی سالم باشد از کیفیت بالایی نیز برخوردار خواهد بود.
  • نحوه فرآوری سبزی خشک ارگانیک و جدا نمودن ساقه از برگ در کیفیت محصول نهایی تاثیر مستقیمی دارد به این صورت که محیطی که در آن ساقه از برگ جدا می شود و هم چنین نوع روش به کار رفته برای برداشت محصول بر کیفیت این سبزی خشک تاثیر گذار می باشد.
  • در صورتی که از روش های مکانیزه برای برداشت محصول و فرآوری استفاده شود محصول نهایی بسیار با کیفیت خواهد بود زیرا در این روش موجب می شود که برگ سبزی دچار سیاهی و زردی نشود و در نتیجه سبزی خشک در مدت زمان کوتاهی برداشت شده و فرآوری می شود، بدهد و در نتیجه سبزی خشک تولید شده بسیار مرغوب و خوش طعم تر خواهد بود.
  • البته نحوه انبار نمودن این محصول و بسته بندی و حمل و نقل نیز در مرغوبیت سبزی تاثیر گذار است، باید این محصول به دور از نور خورشید و هم چنین در جای سرد و خنک نگهداری شود

فروش سبزی خشک آش رشته اعلا

فروش سبزی خشک آش رشته اعلا فروش سبزی خشک آش رشته اعلا توسط کارگاه های تولید کننده این محصول انجام می شود، مراکز فوق دارای نمایندگی های پخش و فروش معتبری نیز در اقصی نقاط ایران می باشند.درگاه های اینترنتی این مراکز نیز فروش سبزی خشک آش رشته را با قیمتی ارزان و به صرفه و به صورت غیر حضوری و آنلاین در بین خریداران انجام می دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *