سبزیجات معطر خشک شده از پرمصرف ترین انواع محصولات طبیعی می باشند که در صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصولات، از تنوع بالایی برخوردار بوده و بدلیل عطر و طعم مناسب و خواص درمانی فراوان، از سرانه مصرف بالایی برخوردار هستند. عرضه کننده این محصولات در کشورمان، با ارائه سبزیجاتی با کیفیت و خالص، بصورت مستقیم و بی واسطه، همراه با قیمت های ارزان، از طریق این سایت اینترنتی، در حال فعالیت است.

عرضه کننده سبزیجات معطر خشک شده

آشنایی با انواع سبزی خشک

آشنایی با انواع سبزی خشک تولید و استفاده از سبزی های خشک شده در ایران و بسیاری از کشورهای دنیا، از سابقه ای طولانی برخوردار است. از جمله دلایل استقبال مردم نقاط مختلف جهان از این محصولات، امکان ‌نگهداری طولانی مدت از آنها بدون نیاز به یخچال و فریزر می باشد. همچنین می توان در فصل های مختلف سال، به انواع گوناگون این محصولات غذایی و دارویی بدون توجه به فصل کشت و برداشت آنها، دسترسی داشت.

در ادامه این مطلب، به معرفی انواع سبزی خشک خواهیم پرداخت :

  • نعنا، شوید، تره، مرزه، ریحان، گزنه، پونه، سوسن عنبر، جعفری، ترخون و بسیاری دیگر از سبزی های خشک معطر، از جمله این محصولات پرطرفدار، به شمار می روند.
  • نعنا خشک شده، از پرمصرف ترین این مواد غذایی می باشد که علاوه بر عطر و طعم دلپذیر، سرشار از خواص دارویی و درمانی است.
  • از این محصول در تهیه انواع عرقیجات، دمنوش، دسر، سالاد و عصاره های دارویی و بهداشتی بهره می برند.
  • پونه و سوسن عنبر نیز از دیگر سبزیجات معطر می باشند که در سطحی بالا و بصورت خشک شده مورد مصرف قرار می گیرند.
  • از جمله سبزیجات خشک اعلا می توان به شوید اشاره کرد که برای پخت انواع آش، سبزی پلو و دمنوش مورد استفاده فراوانی قرار دارد.
  • ریحان خشک شده هم با توجه به خصوصیات بارزی که دارد برای تهیه انواع سالاد، دسر و دمنوش، مورد توجه افراد مختلف قرار گرفته است.
  • گزنه نیز برای طبخ انواع کوکو و خوراک مورد استفاده قرار می گیرد و طعم و عطر بسیار مطلوبی دارد.
  • جالب است بدانید که سبزی های خشک شده دیگری نیز مانند شبدر، یونجه، گلپر و … در سطحی بالا، مورد استفاده غذایی، بهداشتی و دارویی قرار می‌گیرند.
  • خوشبختانه با توجه به شرایط اقلیمی کشورمان، امکان دسترسی آسان و ارزان به انواع سبزیجات خشک شده میسر است.

مشخصات سبزیجات معطر خشک شده

مشخصات سبزیجات معطر خشک شده سبزیجات معطر خشک شده درجه یک، دارای ویژگی های منحصر بفردی بوده و هنگام تهیه و مصرف آنها، باید به این نکات توجه کرد. از آنجاییکه مراکز متعددی در زمینه تولید این محصولات، در کشورمان، در حال فعالیت می باشند، اطلاع از مشخصات سبزیجات با کیفیت و اصل، اهمیت بیشتری خواهد داشت.

در سطرهای ذیل، به بررسی مشخصات سبزیجات معطر خشک شده مرغوب می پردازیم :

  • انواع درجه یک این محصولات، می بایست عاری از هرگونه ساقه چوبی گیاه بوده و باید از برگ و ساقه های نازک سبزی ها، تهیه شده باشند.
  • همچنین باید توجه کرد که این سبزیجات خشک شده، از انواع آلودگی مانند حشرات، گرد و خاک و شن ریزه مبرا باشند.
  • رنگ این محصولات، می بایست به رنگ سبز تیره یا روشن باشند و بهتر است از انتخاب سبزی هایی که ظاهری کدر و کهنه دارند، پرهیز کرد.
  • طعم این سبزی ها باید کاملا شبیه انواع تازه آنها باشد و همچنین، بایستی از هرگونه طعم دهنده های شیمیایی مبرا باشند.
  • پیشنهاد می کنیم برای خرید و مصرف انواع با کیفیت و ارگانیک‌این محصولات، از طریق مراجعه به مراکز معتبر، مانند همین سایت اینترنتی، اقدام نمایید.

خرید سبزیجات معطر خشک شده اعلا

خرید سبزیجات معطر خشک شده اعلا برای خرید سبزیجات خشک شده معطر اعلا با قیمت های ارزان، می توان از طریق مراجعه به این سامانه فروش معتبر، اقدام نمود. این مجموعه، تازه ترین سبزیجات خشک‌ شده را در بسته بندی هایی بهداشتی و با اوزان مختلف، ارائه می کند. همچنین برای جلب رضایت مشتریان داخلی و خارجی خود، با حذف واسطه ها از چرخه توزیع، محصولات خود را بصورت مستقیم و با قیمت های مناسب، عرضه می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *