عرضه مستقیم شوید خشک بسته بندی در تهران فعال است و به مشتریان خود که در نقاط مختلف کشور هستند خدمات ارائه می دهد. در عرضه مستقیم محصول بی واسطه به دست مصرف کننده می رسد و در این صورت قیمت ها کاهش می یابد. شوید به دو صورت فله ای و یا بسته بندی عرضه می شود که نمونه های بسته بندی شده به خاطر این که از نظر بهداشتی بهتر هستند بیشتر مورد توجه می باشند.

عرضه مستقیم شوید خشک بسته بندی

نحوه خشک کردن شوید

نحوه خشک کردن شوید شوید یکی از سبزیجاتی است که در فصولی از سال یافت می شود و اما در فصول دیگر که هوا سردتر است یافت نمی شود از این جهت خشک شده ی آن مورد استفاده قرار می گیرد. نحوه ی خرید شوید برای خشک کردن اوایل تابستان می باشد. زمانی که آفتاب سوزان باشد و بتواند به راحتی شوید را بخشکاند. شوید ها را پاک می کنند و ساقه های آن را می گیرند و بعد شویدهای پاک کرده را می شویند و گند زدایی می کنند.

شوید پاک شده و گندزدایی شده را داخل سبد می ریزند تا آب اضافه ی آن خارج شود. بعد از چند ساعت شوید را روی پارچه ای داخل آفتاب می ریزند. پارچه آب را می گیرد و نور آفتاب شوید را خشک می کند. بعد از چند روز شویدها خشک می شوند و به راحتی با دست پودر می شوند. شوید خشک شده و پودر شده برای استفاده در داخل شیشه نگهداری می شود.

البته این محصول به دو طریق در کارخانه ها و هم در خانه ها تهیه می شود. انواع شوید خشک ارگانیک از طریق این سایت به فروش می رسد.

مشخصات شوید خشک ارگانیک

مشخصات شوید خشک ارگانیک شوید های خشک ارگانیک از نظر کیفیت و مرغوبیت برتر هستند. به این شکل که اولا شوید درجه یک را خریداری می کنند. ظاهر شوید درجه یک به این شکل است که اولا رنگ آن سبز است و تیرگی و یا زردی در داخل برگ ها آن وجود ندارد. شوید ارگانیک دارای ساقه ی کوتاه می باشد و طراوت در برگ های آن مشخص است. شوید خشک ارگانیک بدون هیچ کود شیمیایی و در مزارع و باغات و حتی در گلخانه ها کاشت و برداشت می شود.

این نوع شوید را زمانی که خشک کنند و در بطری ها بریزند همان کیفیت و مرغوبیت نمونه های تازه را دارد. در واقع خرید و فروش نمونه های ارگانیک نسبت به نمونه های دیگر باصرفه تر است. نمونه های دیگر دارای ساق های بلند می باشند و برگ های آن زرد رنگ می باشد و در آن تیرگی هم دیده می شود. خشک کردن این شوید مقرون به صرفه نیست و کیفیت چندانی ندارد.

برای خرید شوید خشک ارزان و با کیفیت می توانید به این سایت مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید.

فروشنده شوید خشک بسته بندی ارزان

فروشنده شوید خشک بسته بندی ارزان فروشنده شوید خشک بسته بندی ارزان در داخل کشور مشغول به فعالیت است. این فروشندگان از طرف تولید کنندگان مجوز فعالیت دارند و فعالیت آن ها به این شکل است که اولا باید مشتری را مجاب به خرید کنند. به این شکل که اولا اطلاعات کاملی در مورد محصول به مشتری می دهند و بعد مزایای ویژه ای که برای مشتریان در نظر گرفته شده است را به آن ها می گویند.

نمونه های بسته بندی نسبت به نمونه های فله ای مشتریان بیشتری دارند. در نمونه های بسته بندی شده گرد و غبار و رطوبت به داخل محصول نفوذ نمی کند و محصول کیفیت اولیه ی خود را حفظ می کند. و از نظر بهداشتی هم نمونه های بسته بندی شده بهتر می باشند. برای محصولات صادراتی بسته بندی باید شیک تر و جدید تر باشد. امروزه خیلی از تولید کنندگان سعی می کنند که نوع بسته بندی را تغییر دهند چون اولین چیزی که جلب توجه می کند بسته بندی محصول است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *