ترخون خشک بسته 90 گرمی مناسب برای مصارف خانگی بوده و در تهیه انواع آش بیشترین کاربرد را دارد. در مراکز عرضه انواع سبزیجات خشک شده می توان ترخون خشک عمده را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا خریداری کرد. این محصول به دو شکل فله ای و یا ترخون خشک بسته بندی به فروش می رسد که اغلب مصرف کنندگان ترجیح می دهند برای حفظ عطر و کیفیت سبزی، از نوع بسته بندی شده آن استفاده کنند.

عرضه عمده ترخون خشک بسته 90 گرمی

انواع بسته بندی ترخون خشک

انواع بسته بندی ترخون خشک ترخون خشک که در اصطلاح عامیانه به تلخون هم شهرت دارد، یک سبزی معطر بوده که در شکل خشک شده موارد مصرف بیشتری دارد. ترخون را به دلیل اشتهاآور بودن می شناسند و مصارف پزشکی هم دارد. از آن جاییکه ترخون خشک یک سبزی کاملا معطر به حساب می آید، شیوه بسته بندی کمک زیادی به حفظ عطر و طعم دلپذیر آن می کند.

برای بسته بندی ترخون خشک راه های متفاوتی وجود دارد و می توان از ظرف های مختلفی استفاده کرد. ظرف و یا پلاستیک نگهداری از ترخون هرچه که باشد و از هر جنسی، حتما باید درب داشته تا عطر خوش سبزی از بین نرود. انواع بسته بندی ترخون خشک به شرح زیر است:

  • کیسه های پلاستیکی: یکی از پر مصرف ترین انواع بسته بندی ترخون خشک، استفاده از کیسه های پلاستیکی با قابلیت وکیوم کردن است. قیمت کیسه های پلاستیکی ارزان بوده و می توان حجم های مختلفی از سبزی خشک را داخل آن قرار داد. هرچند به دلیل استفاده از مواد پلیمری ممکن است تاثیر منفی بر عطر سبزی بگذارد.
  • پاکت های کاغذی: در این نوع بسته بندی احتمال تغییر عطر و یا کیفیت طعم سبزی خشک وجود ندارد. با توجه به بالا بودن قیمت کاغذ، چنین بسته بندی هایی گران تر از کیسه های پلاستیکی تمام می شود.
  • قوطی های شیشه ای: شیشه یکی از بهترین موادی است که می توان انواع سبزیجات معطر خشک را داخل آن نگهداری کرد.
  • جعبه های چوبی: فقط در موارد پذیرایی، شیک یا تجملاتی از جعبه چوبی برای نگهداری از انواع سبزی خشک شامل ترخون خشک، استفاده می شود. هزینه بسته بندی در این جعبه ها بالا است.

مرکز صادرات ترخون خشک بسته بندی

مرکز صادرات ترخون خشک بسته بندی در مرکز صادرات ترخون خشک بسته بندی، می توان بهترین و مرغوب ترین نوع این محصول را یافت که به دلیل اهمیت جلب نظر مشتریان خارجی، در بهترین ظروف، بسته بندی شده اند. نوع پاکت کاغذی، قوطی های شیشه ای و یا جعبه های چوبی، بیشترین کارایی را در بسته بندی محصول صادراتی دارند. با عرضه عمده ترخون خشک در حجم های مختلف، می توان نظر مساعد طیف گسترده تری از مشتریان را به خود جلب کرد.

یکی از پرفروش ترین حجم های این محصول، ترخون خشک بسته 90 گرمی است که مصرف خانگی داشته و تا پیش از آنکه این نوع سبزی، کیفیت و عطر و طعم خود را از دست بدهد، مورد مصرف قرار گرفته است و مصرف کننده می تواند بسته جدیدی را خریداری کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *