مرزه از جمله سبزیجات خوراکی معطر است که در آشپزی کاربردهای بسیار زیادی دارد و علاوه بر آن در طب سنتی هم مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که استفاده از سبزیجات خشک شده به دلیل راحتی فراوانی که دارد، طرفداران زیادی داشته و همین موضوع باعث شده این سبزی هم خشک شده روانه بازار می گردد. عرضه بدون واسطه مرزه کوهی خشک شده این امکان را به همه خریداران گرامی به خصوص خریداران عمده می دهد که مستقیماً با تولید کننده سبزی در ارتباط بوده و آن را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا دریافت کنند. عرضه بی واسطه مرزه کوهی خشک شده

خواص مرزه خشک برای پوست

خواص مرزه خشک برای پوست مرزه کوهی در واقع از خانواده سبزی های نعنا است که بوی قوی و مزه تند تری دارد. این سبزی برای خوش عطر و بو کردن انواع ترشی و در پخت و پز مورد استفاده قرار می‌ گیرد و با دارا بودن ویتامین و مواد معدنی فراوانی که دارد، برای بدن خواص بسیار فراوانی دارد.

از آنجایی که سلامت پوست و جوانسازی برای همه ما به خصوص بانوان اهمیت فراوانی دارد، می توان با مصرف مرزه و استفاده از آن در غذا این از این خواص متعدد برای پوست بهره‌مند شد. مرزه با دارا بودن ویتامین های بسیار فراوان همچنین ویتامین c، ویتامین a، ویتامین e و آنتی اکسیدان های فراوان باعث جوانسازی و شادابی پوست خواهد شد.

این سبزی خاصیت درمانی هم برای پوست داشته و به درمان عفونت های پوستی، جوش و آکنه هم کمک می کند. از طرفی به دلیل این که خاصیت ضد التهاب دارند، باعث بهبود جوش آکنه می‌شود و همچنین با میکروب زدایی قوی و حذف هرگونه باکتریهای اضافی روی پوست، ph آن را متناسب کرده و در نتیجه چربی پوست را معتدل کرد و از خشکی و چرب شدن بیش از حد جلوگیری می کند.

منافذ باز یکی از مشکلات بسیار جدی برای پوست است که قطعاً نبود این منافذ باز بزرگ، پوست را درخشان، صاف و زیباتر نشان خواهد داد که مصرف مرزه به صورت ماسک باعث بسته شدن این منافع شده و با تنظیم چربی پوست، آنها را درمان می کند. همچنین با آنتی اکسیدان های فراوانی که دارد از ایجاد رادیکال‌های آزاد روی پوست که عامل اصلی پیری زودرس است را از بین برده و به افزایش کلاژن سازی کمک نموده که در نتیجه کلاژن مهمترین عامل برای جوانسازی پوست است.

عوامل تعیین قیمت مرزه کوهی خشک شده

عوامل تعیین قیمت مرزه کوهی خشک شده شاید جالب باشد به عنوان یک خریدار عوامل تعیین کننده قیمت مرزه خشک را بدانید. قیمت سبزیجات با توجه به نوع سبزی، زمان برداشت آن، نحوه خشک کردن محصول، نحوه شستشو و تمیز بودن سبزی، رنگ مطلوبی که دارد تعیین می‌ شود که البته هر چقدر برگهای سبزی نسبت به ساقه های آن بیشتر باشد، به تبع قیمت سبزی هم افزایش پیدا می‌کند.

سبزه مرزه هم دور از این قاعده دور نبوده و قیمت آن بر اثر همین عوامل تعیین می‌ شود. یکی دیگر از مهمترین عواملی که بر قیمت مرز تاثیر می‌ گذارد، سلامت محصولات کشاورزی است. در واقع این سلامت به معنای استفاده نشدن از کودهای شیمیایی و سموم و آفت کش های غیر استاندارد است.

نحوه بسته بندی محصول و نحوه خرید و فروش آن هم جز عواملی است که در تعیین قیمت آن تاثیر می گذارد اما به طور کلی اگر بخواهیم این عوامل را خلاصه وار نام ببریم باید به شستشوی استاندارد، سالم و ارگانیک بودن آن، نحوه بسته بندی محصول، نحوه خشک شدن آن و نحوه خرید و فروش اشاره کرد.

فروشگاه مرزه کوهی خشک شده اعلا

فروشگاه مرزه کوهی خشک شده اعلا فروشگاه مرزه خشک اعلا با در نظر گرفتن نیاز جامعه این محصول را در اختیار بازار مصرفی قرار می دهد و توانسته کلیه مراحل تولید محصول از جمله شستشو تا خشک کردن و بسته بندی آن را با پروتکل های بهداشتی و اصول استانداردهای لازم انجام داده تا مشتریانی که قصد خرید یک محصول با کیفیت و سالم را دارند، بتوانند با پرداخت هزینه‌های مناسب‌تری آن را از یک مکان معتبر خریداری کنند. در واقع هدف اصلی این فروشگاه ارائه سبزی های خشک با کیفیت و ارتقا سلامت مصرف کنندگان می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *