ریحان خشک ۱۲۰ گرمی با کیفیت بسیار عالی و طعم فوق العاده توسط شرکت عرضه کننده این محصول به صورت عمده جهت فروش در بسته بندی های مناسب عرضه می شود. این محصول یک نوع ماده گیاهی معطر و طعم دهنده برای انواع غذاها می باشد. طعم بسیار خوبی داشته و بلعث خوش طعم شدن انواع غذاها می گردد. در پخت انواع غذاهای کبابی می توان از پودر ریحان خشک استفاده نمود.

شرکت عرضه ریحان خشک 120 گرمی

مشخصات مهم ریحان خشک

مشخصات مهم ریحان خشک عوامل مختلفی بر مرغوبیت و کیفیت ریحان خشک شده تاثیر گذار می باشند که در این مقاله به شرح تمام موارد خواهیم پرداخت. از این نوع سبزی جهت پخت نان پیراشکی کیک شیرینی سالاد استفاده می شود. این نوع سبزی خواص بسیار زیادی را برای تامین سلامت بدن شامل می شود. بسیار پر استفاده در صنایع غذایی مختلف جهت تولید انواع کیک و کلوچه می باشد.

تازه بودن مواد اولیه: یکی از مهم ترین عوامل موثر بر کیفیت سبزی خشک شده تازه بودن مواد اولیه می باشد. سبزی طعم بهتری داشته و در هنگام پخت خوش مزه می گردد. دارای بافت نرم منسجم و قطور می باشد. در هنگام پخت داخل فر پف کرده و بسیار خوشمزه خواهد شد.

استاندارد بودن نحوه تولید: نحوه تولید این محصول کاملا مکانیزه بوده و با استفاده از تجهیزات پیشرفته صورت می گیرد. خمیر خرمای مرغوب بایستی به صورت استریلیزه تولید شود و در تمام مراحل تولید مهندسین نظارت کامل داشته باشندـ

نوع بسته بندی: ‌یکی دیگر از موارد مهم نوع بسته بندی محصول بوده که هر چقدر استاندارد تر باشد کیفیت محصول عالی تر خواهد بود.

فروشگاه انواع ریحان خشک بسته بندی شده

فروشگاه انواع ریحان خشک بسته بندی شده ریحان خشک بسته بندی شده ارزان با کیفیت خاص ویژه و طعمی شگفت انگیز توسط تولید کننده و فروشنده اصلی به صورت عمده جهت فروش ارائه می شود. این نوع سبزی بسیار تازه خوشمزه خوش طعم بوده و رنگ بسیار زیبا و خاصی دارد. در کیفیت های عالی درجه یک و فوق العاده صادراتی تولید می گردد. این سبزی ها طعم بسیار خوبی دارند و بسیار ویتامینه می باشند. این سبزی ها به بسیاری از کشورها همچون روسیه و ترکیه صادرات گشته و در بالا ترین سطح از لحاظ کیفی قرار می گیرند.

پخش عمده ریحان خشک کیلویی با قیمت بسیار مناسب در فروشگاه ها و مراکز تولیدی این محصول به صورت گسترده با ارائه تخفیف های ویژه در حال انجام می باشد. این سبزی ها فواید بسیار زیادی دارند و دردرمان بسیاری از بیماری ها همچون بیماری های خونی، کمبود ویتامین بسیار تاثیر گذار می باشد.

این خشکبار از فروش بسیار بالایی برخوردار بوده و به عنوان یک کالای صادراتی شناخته می شود. تجارت این محصول در بازار داخلی و خارجی سود آوری بسیار خوبی دارد. ریحان خشک در بسته بندی های بسیار زیبا شیک و جذاب با کیفیت بی نظیر عرضه می شود. قیمت سبزی ریحان خشک شده با توجه به کیفیت عالی آن بسیار مناسب و مقرون به صرف می باشد.

9 دیدگاه

  • با سلام
    مجموعه شما چند نوع سبزی خشک تهیه تولید میکند؟

    • سلام محسن عزیز
      لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

  • سلام و درود به شما بزرگواران میخواستم بدونم شرایط صادرات تون چجوریه و اینکه چطور میشه با شما کار کرد ؟ ممنون از تیم پر انرژی تون

    • سلام وقتتون بخیر
      لطف بفرمایید فرم مشاوره که در سایت قرار دارد را پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  • سلام من از این ریحان خشک ها تو آبدوغ استفاده میکنم واقعا عطر بی نظیری داره

  • سلام وقتتون بخیر من محصول شما رو سفارش دادم و بسیار از کیفیت و مرغوبیت محصول راضی بودم. به طور یقین خرید از مجموعه شما ادامه دار خواهد بود. بسیار مشتری مدار و رفتار درستی با مشتری دارید.

  • سلام مطالب و محتوای سایت بسیار جامع و کاربردی بود لطفا مطالب بیشتری بگذارید. آرزوی موفقیت برای تمامی افراد مجموعه شما را دارم.

  • سلام
    هر بسته بندی چقدره؟ هر وزنی که بخوایم برامون بسته بندی می کنید؟

    • سلام همراه عزیز
      جهت کسب اطلاعات لازم لطفا فرم موجود در سایت را کامل نمایید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و راهنمایی های مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *