خوشبختانه امروزه انواع سبزی های خشک اعلا و درجه یک به روش های سنتی و صنعتی در کشور ایران تولید و بسته بندی و سپس به مشتریان عرضه می شود. سبزی جعفری خشک اعلا از جمله این محصولات با کاربردهای گسترده در آشپزی است که توسط بهترین تولید کننده ها تهیه می شود. تولید کننده سبزی خشک درجه یک تمام تلاش خود را در جهت تولید یک محصول اصل و طبیعی با استفاده از مواد اولیه تازه و سالم، محیطی کاملا بهداشتی و غیره انجام می دهد تا بتواند رضایت تمامی مشتریان خود را در رابطه با کیفیت و مرغوبیت آن به دست آورد.

تولید کننده سبزی جعفری خشک اعلا

مزیت سبزی جعفری خشک در غذا

مزیت سبزی جعفری خشک در غذا از زمان های بسیار قبل برای افزایش ماندگاری انواع میوه ها و سبزیجات مختلف، آنها را به روش های سنتی خشک می کردند که بعد گذشت سال ها با تولید دستگاه های جدید، علاوه بر روش های سنتی از روش های صنعتی نیز به منظور تولید این محصول استفاده می شود. از جمله سبزی های خشک شده که در پخت و تهیه انواع مواد غذایی و دسر و سالادهای مختلف کاربرد دارد، سبزی جعفری خشک شده می باشد.

استفاده از جعفری های خشک شده در غذا سبب ایجاد طعم و مزه بهتر، عطر و رایحه عالی، افزایش خواص و فواید ماده غذایی مورد نظر برای بدن و غیره می شود و می توان بهترین و خوش طعم ترین غذاهای سنتی و حتی فست فودی را تهیه کرد و علاوه بر لذت بردن از طعم و مزه عالی، از خواص فراوان آن نیز برای سلامتی بهره مند شد.

جعفری خشک شده را می توان به مدت طولانی در ظرف های شیشه ای یا پلاستیکی درب دار، در دمای محیط و به دور از نور خورشید و گرما نگهداری کرد. از این نوع سبزی خشک شده اغلب در تهیه انواع آش و سوپ به عنوان جایگزین مناسب برای جعفری تازه و همچنین در فلافل، قرمه سبزی، کوکو سبزی و غیره استفاده می شود.

ویژگی سبزی جعفری خشک اعلا ارگانیک

ویژگی سبزی جعفری خشک اعلا ارگانیک از خوش عطر ترین و البته پرخاصیت ترین سبزی های خشک شده که امروزه مورد استفاده و محبوبیت بسیاری از افراد واقع شده است، جعفری می باشد که به دو روش سنتی و صنعتی و به دو صورت بسته بندی و کیلویی تولید و سپس به بازارهای داخلی و حتی خارجی عرضه می شود. در جعفری خشک اعلا ارگانیک، ویژگی های منحصر بفرد و فراوانی وجود دارد که سبب تمایز آن با سایر نمونه های مشابه شده است و در ادامه چند مورد از این ویژگی ها را ذکر خواهیم کرد.

از مهمترین ویژگی های سبزی خشک شده جعفری درجه یک و اعلا می توان به: عطر و رایجه بسیار عالی، قیمت مناسب با وجود کیفیت بالا، رنگ سبز تیره، عدم وجود انواع ناخالصی مانند چوب و غیره در آن، ترد بودن و عدم مرطوب بودن آن و غیره اشاره کرد.

صادرات سبزی جعفری خشک درجه یک

صادرات سبزی جعفری خشک درجه یک صادرات سبزی خشک ارگانیک از جمله جعفری های خشک شده به سایر کشورهای خارجی از طرف کشور ایران، به صورت گسترده و فراگیر انجام می شود. در سال های اخیر میزان صادرات این محصول به صورت قابل توجهی افزایش داشته است که بدون شک دلیل اصلی آن استقبال قابل توجه و بی نظیر مشتریان از خرید این محصول می باشد.

به منظور صادرات این نوع سبزی ابتدا باید با مراجعه به مراکز و سازمان های مربوطه، تمامی مدارک و مجوز های لازم و ضروری برای صادرات این محصول را دریافت کرده و سپس اقدام به صادرات آن کرد. صادرات این محصول در کاهش مشکلات و برخی از نیازهای مالی کشور ایران و البته افزایش انگیزه تولید کننده ها به منظور تولید بیشتر، تاثیر فوق العاده ای داشته است.

سبزی جعفری خشک شده به صورت بسته بندی و فله ای با کیفیت و طعم و عطر بسیار عالی و قیمت مناسب با توجه به درخواست و نیاز کشورهای خارجی به آنها عرضه می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *