لازم است بدانید که جعفری خشک یکی از بهترین سبزی جات در جهان به شمار می‌ رود و مصرف آن در تمام آشپز خانه های ایرانی در بعضی از غذا ها مانند سوپ ها کتلت ها و ترشی‌ ها استفاده می‌ شود.

هم چنین دارای خواص بی نظیری نیز می باشد جعفری خشک عمده این محصول با کیفیت را می‌ توان از خشک بار ها و یا عطاری ها تهیه نمود به صورت عمده که هم مقرون به صرفه تر و هم ارزان‌ تر است می توانید خریداری نمایید.

شرکت عرضه جعفری خشک عمده

موارد کاربردی جعفری خشک

موارد کاربردی جعفری خشک

باید متذکر و خاطر نشان شد که جعفری خشک دارای طبع گرم و خشک می باشد و از ویژگی های آن می توان گفت که از بین برنده نفخ معده، کمک به هضم غذا، رفع رطوبت و سردی معده و رفع یبوست نیز می باشد و هم چنین دم نوش این محصول با کیفیت جهت لاغری مورد استفاده قرار می گیرد.

به طور کلی استفاده از جعفری خشک در غذا های آب دار کمک به رفع سنگ کلیه می کند جعفری خشک از دسته سبزی های معطر بوده و بدن را سم زدایی می کند ضمن این که این محصول دارای خواصی هم چون آهن که جهت کم خونی استفاده می‌ شود.

مصرف جعفری خشک و ویتامین C موجود در آن جهت جلو گیری از سرطان نیز می باشد علی رغم مصرف برگ جعفری خشک از ریشه آن هم می توان جهت رفع اسهال به دلیل داشتن خواص ضد باکتری استفاده نمود.

جعفری خشک در سوپ برای افراد سرما خورده تاثیر زیادی برای بهبود آن ها دارد. این محصول دارای انواع ویتامین c کلسیم و ویتامین B9 و هم چنین آنتی اکسیدان است. به طور یقین می توان گفت کار برد این محصول تقویت کننده معده و کبد می باشد دمنوش جعفری از بین برنده خلط سینه است.

پخش ویژه جعفری خشک بسته بندی

پخش ویژه جعفری خشک بسته بندی

همان طور که مطلع هستید جعفری را از زمین های کشاورزی جمع‌ آوری می‌ شود و توسط بعضی از کارخانه جات آن را خریداری می کنند و به وسیله دستگاه های پیش رفته و مدرن که بر اساس دانش روز دنیا ب ا مهارت خاصی آن ها را شستشو داده و خشک می‌ کنند و در بسته بندی هایی در اندازه های متفاوت صورت می‌ گیرد.

هم چنین جعفری خشک بسته بندی شده به بازار عرضه می شود ودر اختیار مشتری یان قرار می گیرد جهت تهیه جعفری خشک اعلا می توان به فروشگاه ها و خشک بار های سطح شهر نیز مراجعه نمایید و یا از طریق سایت های اینترنتی به صورت آنلاین ثبت سفارش نمائید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *